![]() |
die rotjoeng!
Al meerdere malen meegemaakt dat ze - aka de vrijgestelde van 'mondmaskerplicht' jongere medemens, pardoes ih rond begint te hoesten/niezen... smekken, luid roepen/spreken whatever.....
2 recente voorvallen blijven me zo bij: -kind staat bij het fruit (@de Turkse kruidenier) gewoonweg op m'n caddy te hoesten. Moeder staat erbij en kijkt ernaar want tja, het is toch zo'n schatje dat prinsesje (f*cking mormel) :evil::evil: -in de Primark gisteren -> peuter in buggy niest bijna vlakbij mij ih rond. Gelukkig (:roll:) op zo'n 1,5m dus fingers crossed dat ze me niet aangestoken heeft... :twisted: En ik vermeld de gevallen op de tram niet want dan kookt m'n bloed opnieuw. Echt he, ik heb zo'n zin dan om die rotjoeng uit het venster te slingeren, of toch op het minst hun verwaande kop tegen de muur te kwakken -f*cking moeders incluis! #gaAubZONDERkidsOpStap-winkelen-shoppen OF #zetzeVerdorieEenMASKERophunsmoel!! Kids in Asia doen het, YOU can do it ALSO! #PFFFFFFFFFFFFFFFFFFT! |
Citaat:
Dat zal in asia ook wel zo zijn. Beetje consequent blijven he Bem. |
Zonder Covid had ik dat gevoel wel meer . Rotverwend joch, stop me te irriteren of ik plet je...
En dan bedacht ik me telkens. De ouders gaan me dankbaar zijn, laat maar, laat hen maar de rest van hun leven afzien, ik ben er binnen 10 minuten van af. |
#ikzouerookheelgraagpeppersprayopsprayen
#maarja,magniethe :silly: |
Neen, magnie.
|
ta, wie gaat er nu bij een Turk winkelen? Verdiend loon zeker?
|
Citaat:
goeike |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-kind staat bij het fruit (@de Turkse kruidenier) gewoonweg op m'n caddy te hoesten. Moeder staat erbij en kijkt ernaar want tja, het is toch zo'n schatje dat prinsesje (f*cking mormel) |
Citaat:
Ik heb mijn kinderen reeds jong geleerd om hun hand voor de mond te houden als ze moesten niezen of hoesten. Maar een peutertje kan u toch niet kwalijk nemen dat het niest! Het is inderdaad in deze tijden van 1,5 meter afstand wat lastig als er veel kinderen in de supermarkt rondlopen. Maar u moet ook bedenken dat het heel moeilijk is om opvang voor de kindjes te vinden! En men kan ze toch niet alleen thuis laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n kinderen groeien op tot kinderhaters.
|
Citaat:
Zo een kind moet ongehinderd al zijn zintuigen kunnen gebruiken om zoveel mogelijk de wereld te leren kennen. Ook moet het voortdurend frisse lucht krijgen en onder zo'n kap kan de lucht bedompt geraken. Ik heb eerlijk gezegd veel bedenkingen als ik zo een bolderkar ziet waar 3, 4 kindjes onder één "dak" zitten. De lucht circuleert daar veel te weinig. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor deze keer geef ik u groot gelijk Marie...;-) Zolang die kap ze beschermd tegen de neervallende regen is al goed genoeg... |
Citaat:
|
Citaat:
Rudy.... Vertel het eens... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be