![]() |
Coronadode is meestal oud en vrouw
https://www.hln.be/binnenland/corona...dens~a663383c/
Citaat:
erger is de volgende constatatie: Citaat:
Groteske incompetentie dus. Ah nee, Soms gaat het gewoon mis, dixit de "experts" |
't is compleet waanzinnig. Alsof ge uw 4 ledematen laat amputeren omdat ge wel eens het risico zou kunnen lopen om uw dikke teen lelijk te stoten aan een tafelpoot.
Het is wel een heel interessante periode voor sociologen. Ik denk niet dat het al vaak voorgevallen is dat volledige maatschappijen in een zodanige mate verblind zijn door hysterie. |
Citaat:
Want als de mensen die onzin niet geloofden, zouden ze zich organiseren en zelf het nodige doen. Ik heb bejaarden uit mijn omgeving van vitamine D en C voorzien en alle voedsel afgeraden dat rijk is aan omega-6-vetzuren, die een covid-19-besmetting veel erger kunnen maken als we er te veel van hebben. Maar als ik op de overheid vertrouwde, zouden deze mensen "beschermd" worden met de huidige maatregelen en weldra met vaccins die al in deze beginfase best gevaarlijk blijken te zijn. Het is echter hoog tijd dat de burgers zich, zoals in een vakbond, niet alleen organiseren om elkaar en zichzelf te helpen, maar ook om de contraproductieve acties van de overheid, de media en het bedrijfsleven een halt toe te roepen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen leven langer en worden dus ouder en kwetsbaarder. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Alpina zegde: we amputeren onze ledematen want uw teen tegen de tafel schoppen, dat doet zeer. |
Citaat:
Wie daar als man terechtkomt heeft vriendinnen bij de vleet;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is dan "voorbij" in de zin dat we onze maatschappij niet meer kapot maken omdat een kleine fractie van die 65+ onze ziekenhuizen overbelast en zo ervoor zorgt dat er paniek onderhouden kan worden door de media en de medische wereld. Het is raar dat je dat nu schijnt te ontdekken, terwijl die cijfers open en bloot zichtbaar zijn sinds maanden. |
Citaat:
En als het werkt, na hoeveel tijd een herinneringsspuitje ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus zijn deze vaccins eigenlijk enkel maar nuttig voor risicopatienten. Eens deze gevaccineerd zijn kunnen we alle maatregelen loslaten, want de gevaccineerden worden niet meer zo ziek, en dus is de kans dat "de gezondheidszorg terug overrompeld wordt", verwaarloosbaar. De niet-risicopatienten, wiens risico op een ernstige infectie kleiner is dan het risico om gewoon dood neer te vallen, is zo'n vaccin nutteloos |
Citaat:
Dat is dus echt zo, maar waarom willen ze persé iedereen met dat vaccin inspuiten? Daar zit toch niks logica achter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be