![]() |
Het virus wordt multicultureel
Nu is er ook nog eens een Braziliaanse variant......dat wordt binnenkort lachen hier in België .....een Vlaamse een Waalse en een Brusselse variant:-)
Ze gaan die vaccins blijkbaar nogal moeten aanpassen als iedere regio zijn eigen virus variant kent. https://www.hln.be/buitenland/nog-ni...apan~a2219fab/ |
Zo zie je maar dat je met dat multicul gezeik niets anders dan miserie hebt. Eens te meer een bewijs.
|
Japan meldt vier gevallen van weeral nieuwe variant coronavirus
Algemeen nieuws en andere 'weetjes': LIVE. Nieuwe ‘Braziliaanse’ variant van het coronavirus duikt op in Japan p.s. Leesgenot waar genot staat voor (eigen keuze???) De gezamenlijke toekomst van Afrika en Europa De tekst die men op de site ten berde brengt zal niet voor iedereen hetzelfde in de 'oren' klinken denk ik. :? (Ik gaf bovenstaande sites maar door omdat ik DPG Media/HLN niet kan nemen daar die te cookie gebonden is, ergerlijk. :roll:) |
Uni: gij zijt een universeel virus op uw eigen.
Daar staat ge nu, met je smetvrees, hé. :-P |
Citaat:
Dat smetvrees (mysofobie) een dwangstoornis. Was ik mijn handen nu echt teveel? Waarschijnlijk in de onschuld maar kom ... ;-) |
We zullen nog eens nextstrain.org moeten tonen zeker, waar de stamboom van sars II op te vinden is.
https://nextstrain.org/ncov/global Het gegeven dat er "varianten" zijn, is een evidentie. Er zijn er meer dan 4000. De vraag is of sommige varianten andere ziektes veroorzaken (ergere, mildere), anders propageren, en/of de immuniteit van hun neefjes kunnen ontwijken. |
Het is maar een vermoeden, maar volgens mij weer een truk om mensen bang te maken en te houden. Covid , één groot experiment van hoe we de burgers hun vrijheden kunnen ontnemen en meer dan de helft geeft er nog applaus voor ook. Vandaar ook dat rekken van die vaccins.
|
Citaat:
Ikzelf heb hier al voorspeld dat ze er wel iets anders op zullen vinden als ze niet meer genoeg paniek kunnen veroorzaken met het coronavirus, maar tot nu toe verzint dat virus zelf voldoende angstaanjagende "vernieuwing" en dus voorwendsels om ons verder te knechten. En de vaccins zullen geen eind maken aan de plandemie; daar zijn ze ook niet op toegesneden. Er is dus nog ruimte voor meer "vernieuwing". |
Citaat:
|
Mocht het bewijs uiteindelijk boven water komen dat het toch in één of ander 'duister' laboratorium gemaakt zou zijn tot leven gekomen is, dan is dat wel een héle prestatie om op die manier terug orde te willen scheppen op de Aardkloot dezes. (<- door mijn alter ego die Sarcasmus)
Het klinkt dan meer- en meer als de films 'Resident Evil'. Laat ik na bovenstaande Henry Miller citeren met: Citaat:
Citaat:
Misschien moeten we er ons bij neerleggen dat deze tragedie heeft plaatsgevonden en kunnen we alleen maar hopen dat er via acceptatie uiteindelijk begrip zal volgen???? |
Citaat:
|
Citaat:
Bedrijven willen zooi verkopen. Adverteerders kunnen bedrijven overtuigen dat adverteren werkt. Media krijgen geld voor advertenties. Media willen zo veel mogelijk impressies. Clickbait werkt. -> We hebben nu clickbaitmedia. Niemand heeft een plan opgesteld om onze media te veranderen in clickbaitmedia, het is er gewoon vanzelf gekomen door de eigenbelangen van de partijen en de beschikbare technologie. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn voorzien van tribalistische firmware, daar wordt een beetje over geprogrammeerd door de staat of vakbond of godsdienst, maar uiteindelijk zijn wij gehardwired om extreem veel belang te hechten aan nieuwsartikels van het genre "De slechten zijn weer bezig met perfide zaken en als ge ze laat begaan gaan ze uw eten/vrouwen/jachtgrond/job afpakken" |
Citaat:
De beide kampen zijn gewoon elkaars schijnbare tegengestelde tweelingen en verstevigen voortdurend mekaar... Dus het is de dwaasheid die wint... |
Citaat:
|
Zelfs zij moeten het ontgelden.
Gorilla’s besmet met coronavirus in dierenpark San Diego Monkey business? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be