![]() |
De wraak van AOC
|
Citaat:
|
Trump wordt wel echt gehaat, daar in de usa.
|
Ik vind het weinig productief wat AOC daar uitbraakt. Hou u bezig met beleid en aanpak van corona en laat de rest over aan de juridische instanties. Een groot licht is deze chupacabra nooit geweest en zal ze ook nooit zijn.
|
A Truth Reckoning: Why We’re Holding Those Who Lied For Trump Accountable - Forbes
Citaat:
|
Citaat:
Het zou me niet verbazen indien de USA een equivalent mechanisme heeft , en dat is in deze context heel erg relevant. Extra: ik zie niet in waarom zou ze zich niet met meerdere zaken tegelijk zou kunnen bezighouden. |
Citaat:
Het punt is natuurlijk het materiaal beschikbaar te maken. ;-) Een hacker die vorige week 57 TerraByte van Parler heeft gearchiveerd, kan bvb. wel een paar dingen leveren die nuttig zouden zijn in een rechtbank. De Maga Meute heeft in vele gevallen zelf de strop rond hun nek gespannen waarmee men hen weldra zal ophangen. https://www.vice.com/en/article/n7vq...hat-comes-next Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik verwijt ze een gebrek aan persoonlijke verantwoordelijkheid, en van daaruit actief faciliteren van al zijn daden.
De maatstaf daarvan zal ik zelf zijn. Als ik niet akkoord ben met de koers van mijn organisatie / bedrijf, dan maak ik de beslissing om te blijven of niet. Of je kan de schouders ophalen en hoofdschuddend verder doen met zaken waarvan je weet dat ze niet kosher zijn. In het laatste geval moet je de rekening achteraf maar accepteren. Het één sluit overigens het ander niet. Je kan verbindend zijn, maar dat beperken tot diegene die geen misdaden hebben begaan of niet aan opruiing hebben gedaan. En zo ook tegelijk ook problemen aanpakken die eenieder aangaan; zoals daar zijn de excessen van 4 jaar Trump. |
Citaat:
|
Nope. Die staffers zijn medeplichtig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een heksenjacht. Beangstigend wat 4 jaar propaganda kan veroorzaken.
En dan zou men zeggen dat het trump was die een probleem was voor de democratie. |
Binnenkort proscripitielijsten ophangen aan het Capitool?
AOC is een even grote vijand voor de democratie als Trump. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be