![]() |
Wat gaat er met TRUMP gebeuren ?
Laat je maar gaan.....
|
Hij gaat zich laten verbouwen tot vrouw en wordt het postorderbruidje van Rikkie.
|
Kans is groot dat hij met zijn one-man-show op tournée gaat.
Van de ene rechtbank naar de andere. Kwestie van die mannen ook wat entertainment te verkopen. edit: Nadien gaat hij trouwen met Rikkie en ze leefden nog heel lang en gelukkig. :lol: |
Hij trouwt met een golddigster
|
Als hij niet meer op Twitter en facebook mag zal hij wrokkig wegkwijnen in Mar a Lago.
Mitch is blijkbaar achter de schermen bezig om zijn impeachment te organiseren. En hij gaat natuurlijk ook een echtscheidingsprocedure moeten doorlopen. |
Hij is blijkbaar favoriet voor golf kampioenschappen voor zeurzakken.
|
Hij spreekt stillekes af met Al-Qaida om alle Trump-Towers ter wereld als stopbord voor verkeersvliegtuigen te gebruiken.
|
Citaat:
Echt waar. :lol: |
Hij krijgt een hartaanval bovenop Els Ampe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/mar-a...onen~b10b36f7/ Ik vraag me trouwens af naar waar hij zal gaan. |
Trump Tower in VAE.
Heeft geen uitleveringsverdrag met de US. |
Citaat:
|
Mocht hij de kans krijgen om binnen 4 jaar toch terug te komen is wat er zich tijdens zijn ambstermijn allemaal afspeelde rond zijn figuur best een goede leerschool voor hem in de zin van wie geef je nog het vertrouwen en wie niet meer?
Misschien kan hij dan iets scanderen zoals een sukkel, tegenstander van hem, in een film gilde: "I'll be back" :rofl: p.s. Heeft hij het echt zooooooo slecht gedaan? |
Citaat:
Eigen aan de ziekte. Eigen aan de ziekte is ook dat ze meestal eenzaam eindigen want uiteindelijk keert iedereen hen de rug toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vrees dat ze dit niet gaan laten gebeuren. Hoe, dat is dan weer een andere vraag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be