![]() |
Lange termijn effecten COVID-19
Speciaal voor de simpelen die er niet in slagen de ziekte ruimer te zien dan louter het tellen van het aantal doden. En de echte lange termijn effecten moeten natuurlijk nog blijken.
Citaat:
Citaat:
|
Door de maatregelen verwachten ze miljoenen extra economische doden, 100 miljoen kinderen die geen mazel vaccinatie zullen krijgen, 12 miljoen meisjes extra in kindhuwelijken.
En gij nu! |
oh boy, een respiratoir virus die net dezelfde langetermijneffecten geeft als andere respiratoire virussen, wie had dat verwacht?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wou net schrijven dat iemand anders een paar dagen geleden al net hetzelfde topic had gelanceerd. Maar 't is nog straffer: je hebt zelf een paar dagen geleden net dezelfde draad opgestart: https://forum.politics.be/showthread.php?t=256996
Wat denk je: hoe meer topics we lanceren hoe groter de paniek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het doet me denken aan de sociale mevrouw op TV die dacht dat het allemaal zo erg niet was en zich dan ook niet al teveel van de regels aantrok.
Gevolg was dat ze zelf Covid kreeg om dan huilend in haar ziekenbed te verkondigen dat ze vroeger zo een vrolijke mevrouw was, maar dat ze nu helemaal gebroken is. Spijt komt altijd te laat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Idem mag jij niet bepalen wat ik mag doen voor dezelfde reden, het is niet omdat jij bang bent dat ik me moet opsluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Bevolking Afrika: 2005: 1.1 miljard, 2050: 2.2, 2100: 4.4 miljard. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat de meerderheid in dit land het met jou niet eens is, zich bovendien graag tot nader order beschermt en hoopt zo vlug mogelijk gevaccineerd te worden. Ik heb deze morgen nog maar gelezen dat uit onderzoek is gebleken dat pro-vaccinatie groep aardig oploopt. Volgens de VRT nieuwssite tot 77%. Jij zult je ook nog wel laten vaccineren... 8-) |
Citaat:
Want de lange termijn effecten van de maatregelen doen niet mee natuurlijk. Nu, in elk geval, gemaatregel of niet, een klein kwart van de bevolking heeft het toch al vlaggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be