Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Joepie! Eerste gevangeniskamp voor coronadelinquenten is een feit! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257091)

HOUZEE ! 17 januari 2021 00:16

Joepie! Eerste gevangeniskamp voor coronadelinquenten is een feit!

https://www.rt.com/news/512644-geram...d-prison-bild/

Die Duitsers toch... eens benieuwd wie daar binnenkort nog allemaal zal terecht kunnen...

1207 17 januari 2021 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9578150)

Die Duitsers toch... eens benieuwd wie daar binnenkort nog allemaal zal terecht kunnen...

russian today?
geramany?

Mambo 17 januari 2021 00:34

Tjekka are back.

Hoofdstraat 17 januari 2021 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 9578150)

Lol naar de Duitsers, ongelofelijk. China komt nu wel erg dichtbij.

Maar laat ons eerlijk zijn, dat centrum zal opnieuw vol zitten met immigranten en allochtonen, misschien aangevuld met wat zwervers.

denkimi 17 januari 2021 11:37

Alweer een stap dichter bij de vernietigingskampen.
De corona fascisten hier zullen wel blij zijn, het zijn tenslotte maar "de anderen" die zullen opgepakt worden.

Of dat denken ze toch.

Dadeemelee 17 januari 2021 11:39

Ze zijn niet bang voor Covid, vegen hun voeten aan wetten en gaan dan huilen als ze bestraft worden.

Snowflakes.

patrickve 17 januari 2021 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9578449)
Ze zijn niet bang voor Covid, vegen hun voeten aan wetten en gaan dan huilen als ze bestraft worden.

Snowflakes.

Ah want niet-snowflakes zijn bang van corona :-)

Ze zijn niet bang van Allah, ze vegen hun voeten aan de sharia, en gaan dan huilen als ze onthoofd worden :-)

stab 17 januari 2021 11:49

Mss is het tijd voor de Polen (en Joden) om bang te worden.
Het wereldwijde gebruik van lockdowns , zelfs door democratische regimes, het met de voeten treden van grondrechten bewijst dat alles mogelijk is.

denkimi 17 januari 2021 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9578464)
Mss is het tijd voor de Polen (en Joden) om bang te worden.
Het wereldwijde gebruik van lockdowns , zelfs door democratische regimes, het met de voeten treden van grondrechten bewijst dat alles mogelijk is.

Jep. Niemand die in 1939 had kunnen denken dat er een paar jaar later vernietigingskampen zouden gebouwd worden.
En toch waren ze er.

fred vanhove 17 januari 2021 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9578442)
Alweer een stap dichter bij de vernietigingskampen.
De corona fascisten hier zullen wel blij zijn, het zijn tenslotte maar "de anderen" die zullen opgepakt worden.

Of dat denken ze toch.

Uiteraard is de kans niet miniem dat jij daar ooit terecht komt....Maar ik zal de eerste zijn die je komt bezoeken dat beloof ik je.

denkimi 17 januari 2021 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9578545)
Uiteraard is de kans niet miniem dat jij daar ooit terecht komt....Maar ik zal de eerste zijn die je komt bezoeken dat beloof ik je.

Kijk, dat bedoel ik dus.

Mensen staan te roepen voor censuur, voor de beperking van hun vrijheden, voor meer fascisme.

Ze denken altijd dat het maar van toepassing zal zijn op "anderen", dat zij zelf er wel geen last van zullen hebben.

Tot dat op een dag wel zo is en er niemand meer over is om te protesteren dat hun rechten geschonden worden.

Er is een beroemd gedicht over.

Dadeemelee 17 januari 2021 13:07

Het is een typisch extreem-rechtse gedachtengang: ze zijn voor law en order.

Maar dan enkel voor anderen. Henzelf staat het vrij om wetten te overtreden en als ze daarvoor dan bestraft worden beginnen ze ‘censuur’ te roepen

Jan Janssen 17 januari 2021 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9578581)

Maar dan enkel voor anderen. Henzelf staat het vrij om wetten te overtreden en als ze daarvoor dan bestraft worden beginnen ze ‘censuur’ te roepen

Ge noemt dan de huidige regering extreem rechts?

fred vanhove 17 januari 2021 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9578581)

Ervaar ik al mijn hele leven lang. Hoe extreem rechtser hoe hardere en strengere wetten ze willen. Uiteraard nooit voor hun voor wie men niet soepel en laks genoeg kan zijn.

Je moet die nog maar eens bezig horen als ze een parkeerboete hebben gekregen:-)

fred vanhove 17 januari 2021 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9578599)

Moet dat ?

Weyland 17 januari 2021 14:26

Duitsers hebben minder nodig om door te flippen, als iets een onverwachte wending krijgt. Best vergelijkbaar met autisten. Authoritairder zijn ze sowieso. Nu ja, ik zou eerder zeggen dat een schapenmentaliteit sterker aanwezig is in Duitsland. Een opgelegd keurslijf wekt er doorgaans minder weerstand op.

marie daenen 17 januari 2021 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9578599)

alles is goed om de fout op de anderen af te schuiven en absoluut niet in eigen boezem te kijken... Zo kennen we onze linkiewinkies...

stab 17 januari 2021 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9578645)
Duitsers hebben minder nodig om door te flippen, als iets een onverwachte wending krijgt. Best vergelijkbaar met autisten. Authoritairder zijn ze sowieso. Nu ja, ik zou eerder zeggen dat een schapenmentaliteit sterker aanwezig is in Duitsland. Een opgelegd keurslijf wekt er doorgaans minder weerstand op.

De Fransen doen het anders ook niet slecht.
Een nachtklok die ingaat om 18h00...

marie daenen 17 januari 2021 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9578661)

Ssst in dit land niets dan goed over de fransen... over de anderen mag er kwaad gesproken worden, hoe meer, hoe liever...

Weyland 17 januari 2021 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 9578661)

Inderdaad en ik heb een Nederlandse reporter ter plaatse zien zeggen dat de meeste Fransen die maatregel steunen. Wij in Vlaanderen vinden het (terecht) een onnodig draconische maatregel die alle logica tart.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be