![]() |
Is er een Europees vaccinatie paspoort in de maak?
Ik schreef het al eerder. Ze gaan je niet verplichten om je te laten vaccineren.
Ze gaan je gewoon verbieden om ergens naartoe te gaan indien je niet gevaccineerd bent, hieronder enkele voorbeelden waartoe een niet vaccinatie zou kunnen leiden. Zonder vaccinatie:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgdhp Europees Commissievoorzitter Ursula von der Leyen vindt een EU-vaccinpaspoort voor toeristen “een goed idee”. Het idee wordt donderdag verder onderzocht door de regeringsleiders. Het idee van een vaccinpaspoort werd niet toevallig gelanceerd door de Griekse premier Kyriakos Mitsotakis. De Grieken zien in zo’n certificaat dat bewijst dat je een coronavaccin gekregen hebt, een belangrijk middel om het toerisme in Griekenland en elders weer op gang te krijgen. Tijdens een persconferentie met de Portugese premier Antonio Costa in Lissabon vrijdag verklaarde Europees Commissievoorzitter Von der Leyen gewonnen te zijn voor een vaccinpaspoort op EU-niveau. |
Eigenlijk toch wel vreemd. Kinderen onder de 18 mogen niet gevaccineerd worden. Logischerwijze kunnen ze dus ook geen vaccinatiepaspoort krijgen.
Dus zij mogen nergens naar toe en niets meer doen? Leuke toekomst! Wij leggen voor heel wat maatregelen een grens op 12 jaar. Maar iemand van 13 is volgens onze virologen even 'gevaarlijk' als een volwassene, en mag niet ingeënt worden. Dus zijn ouders mogen op reis, maar moeten hun kind achterlaten? In andere landen wordt de grens op 6 jaar gelegd... |
Trouwens, het is niet "vaccinatie" die telt, maar "antilichamen hebben".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herinner me dat topdokter Sabeth Dewaele zei dat in weerwil dat ze besmet geraakte met corona en er ziek van was, ze toch als eerste in de rij ging staan om gevaccineerd te worden.
|
Ik zou toch liefst een bewijs krijgen dat ik gevaccineerd zal zijn.
Dat ik graag zal tonen op momenten dat dat mij goed uitkomt, al dan niet in het buitenland, om ergens binnen te geraken of whatever, als de organisator daarom vraagt. |
Citaat:
De procedures om te checken of het voor hen effectief is, en veilig, lopen nog. Geen probleem dus om die gastjes voorlopig gerust te laten. Dat vertoont dus een risico, maar dat nemen we er graag bij. |
weer wat bezigheidstherapie voor de ambtenarij
tgaat om mensenlevens he belangrijk werk |
Citaat:
![]() Ik zou toch maar eens kijken moest ik u zijn, gwn om mee te zijn. https://lbry.tv/@vcr_timemachine:2/W...-OP-HET-SPEL:a |
Er hoeft toch niet een speciaal vaccinatie-pasje daarvoor gemaakt te worden? We hebben toch allemaal een identiteitskaart met een chip. Daar kan de vaccinatie-info rustig op geplaatst worden.
|
Citaat:
Kijk ook maar eens : https://lbry.tv/@vcr_timemachine:2/W...-OP-HET-SPEL:a |
Citaat:
Je kan dit raadplegen en desnoods een afschrift uitprinten. |
Citaat:
Ze noemen dat een database. Je bent eigenlijk een barcode. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
5G speelt een cruciale rol om wereldwijde connectiviteit uit te rollen trouwens. |
Citaat:
Zoals ik al stelde, wat men eigenlijk zou willen, is dat je immuun zou zijn. Dat kan door vaccinatie of ziekte, en dat is niet eens gezegd dat dat werkt. Het zou idioot zijn om een vaccinatie bewijs te vragen, als het vaccin niet gewerkt heeft. Men moet op antilichamen testen. Niet vaccinatie nagaan. Het vaccin kan ineffectief geweest zijn, en dan is het niks waard. Je kan ziek geweest zijn zonder antilichamen of met antilichamen te hebben opgewekt, en met het vaccin is dat ook zo. Iemand die vaccins gehad heeft, maar geen antilichamen heeft, is totaal analoog aan iemand die geen vaccin gehad heeft. Normaal gezien zou men een bloedafname moeten doen om op antilichamen te testen (en eventueel, maar dat is complexer, op T-cel reactiviteit). En dat, en enkel dat, bepaalt uw immuniteitstatus. Niet of je een vaccin gehad hebt, dan wel ziek geweest. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be