Koenaard Depuydt |
23 juli 2021 17:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer
(Bericht 9734375)
Ik ken persoonlijk mensen die roken, maar niemand die een smoelvod (correct woord: Mondmasker) draagt.
|
IJsboertje
Zou u eindelijk zo vriendelijk willen zijn om uw Waalse prutswoordjes en vreemde indringers voor u eigen te willen houden?
Citaat:
(Bericht 9734375)
ik heb er medelijden mee, zeker als die rokers dan nog zwaarlijvig zijn.
|
Ook geen medelijden voor rokertjes en vetbogen! Geef hen maar ook een gevangenisstraf of ontzeg hen ook de toegang tot ziekenhuizen voor geneeskundige zorgen! Net zoals u dit eist voor mensen die geen inspuiting wensen.
Citaat:
(Bericht 9734375)
Ze maken vrijwillig kankers in hun lichaam aan
|
De kreeftziekte is iets heel anders dan de griep (nieuwe naam: kroonziekte) waarover u eindeloos leutert.
Citaat:
(Bericht 9734375)
maar hebben dan wel schrik van een vaccin.
|
Zou u zo vriendelijk willen om uw dwaze inspuitingwoede in uw eigen draden te willen verkondigen.
Citaat:
(Bericht 9734375)
Ik geloof daar niet in,
|
Het betreffend doekje werd enkel ontworpen om de geneesheer bij zijn ingrepen tegen opspattend bloed te beschutten.
Citaat:
(Bericht 9734375)
ik draag het enkel als ik anders een boete krijg,
|
Als u een boete voor het verhandelen en eten van ijsjes zou krijgen, zal u deze twee zaken eveneens niet meer doen.
Nee, als een verplichting belachelijk, vernederend, ongezond, enz. is en dat is de monddoekverplichting ook, dient u er zich niet naar de handelen.
De blauwe mannetjes die hiervoor een boete gegeven hebben verdienen verschillende draaien om hun oren.
Citaat:
(Bericht 9734375)
Ik probeer daarom enkel op plaatsen te komen waar geen mondmaskerplicht is. Ik word niet graag ziek.
|
Dit is de reinste onzin. U kan onmogelijk ziek worden door een openbare plek te bezoeken waar een of andere verplichting geldt tenzij deze plek aan zeer grote vervuiling blootgesteld is, u rookt of een monddoek draagt. Dit onnozel doekje of het eveneens vervuilend rookgedrag heeft niets met de betreffende plek of verplichting te maken.
|