![]() |
N-VA zet aan tot haat volgens Van Quickenborne
Inplaats van de uitspraak van die moslim jongere te veroordelen schiet hij op de boodschapper. De omgekeerde wereld.
Citaat:
|
En, nu mag je de context van die twee even toelichten. Ik geef u een hint: BDW had een week eerder een essay gepost tegen het beperken van de vrijheid van meningsuiting, zelfs als die mening discutabel is. En nu valt de NVA een allochtoon op een brommerke aan die in een interview aangeeft homofoob te zijn. VOor die mens geldt dat dan weer niet.
Kortom: white racism = good voor de NVA black whatever = bad voor de NVA |
Citaat:
Volgens Van Quickenborne mag je dus ook de genocide ontkennen. Jongens toch, de Dweil heeft precies nog veel werk. |
Citaat:
Laten we het daar maar bij houden, veel meer zit er niet in. België gaat teloor aan zijn politiekers en bewindsmakers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit wordt weer een rechtse "outrage" draad, los van de feiten en de context. As usual....
|
Citaat:
N-VA-medewerkster Caroline De Bruyn deelde een TikTok-filmpje op Twitter, waarin een moslimjongere zegt dat hij homo’s en lesbiennes “weg” zou willen. “Ik mag erop rekenen dat [minister van Justitie] Vincent Van Quickenborne deze online haatspraak zal aanpakken”, vraagt De Bruyn. Als ik dan zie wat minister hier van maakt!!! Een minister onwaardig. |
Moeten de linksen hier nu niet ijveren om TikTok te verbieden als zijnde een haatplatform? Of is het nu weer iets anders?
Mag rechts daarentegen, met dit precedent, nu zeggen dat ze moslims"weg" willen? Of is dat ook iets anders? |
Het is van een bijzonder boertig niveau inderdaad.
|
Citaat:
Geen woord van kritiek op die uitspraak van die moslim jongere maar wel op de boodschapper schieten. Het moest maar eens een N-VA of VB jongere geweest zijn die zegt dat hij moslims weg wil, het kot was te klein geweest. |
De politiek dient volwassen te worden en niet in clangevechten te vervallen. In burgerlijk Holland gaat dat toch stukken beter wat dat betreft. De Vlaming heeft nog de Bruegheliaanse patattenboer in zich, zelfs op ministerieel niveau. ;)
|
Zeg mannen, hier draait het over:
https://twitter.com/SeppTyvaert/stat...40647147835393 De NVA heeft een maatregel geblokkeerd om net dit efficienter en eenvoudiger te vervolgen. De reactie van de minister past in dat kader. Maargoed, ik denk niet dat iemand van jullie dit gaat begrijpen, dit carry on met rechtse outrage. Laat het smaken. |
Citaat:
Sowieso kleuterpolitiek in Vlaanderenland. |
Citaat:
Ik weet dat jullie nu en dan eens goed "het er eens uit moeten laten". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou normaal moeten zijn om racisten te kunnen haten, en om negers te kunnen haten zoals het aangeraden wordt om blanken te haten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be