![]() |
Nieuwjaarstoespraak Bart De Wever
Juist genoten van de nieuwjaarstoespraak van Bart De Wever, vanuit de Neckerhal.
Gewoon top! |
Citaat:
|
|
Citaat:
Over het verschil met OVLD Over ... |
Citaat:
|
Hij gebruikte meer dan veertig keer het woord Vlaanderen of afgeleiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus de optimale werkwijze voor immigratie is om bevriende personen carte blanche te geven en de eigen administratie buitenspel te zetten. En als er dan zaken mis gaan is het de schuld van een andere. |
Citaat:
Daarvoor hebben ze nog BDW, noch Francken nodig om dat te bewerkstelligen... Het is niet de administratie maar de vakbonden en andere drukkingsgroepen verbonden met de politieke partijen die ons land besturen of onbestuurd laten... |
Citaat:
|
Was dat de speech waar hij de partijgenoten de oren waste en zei dat ze vadsig zijn geworden?
Ik moest meteen denken aan een aantal partijmensen op dit forum. Waar situeren die zich op de schaal van vadsigheid? Ik bespeur in de debatten hier toch ook enige gemakzucht van vlaamsnationale kant: een obligaat grapje hier over de Franstaligen, een steek daar naar de liberalen of de tsjeven. Maar bitter weinig ontwikkeling van visie en ook weinig tekenen dat de Vlaamse regering, waar ze dan zelf de leiding hebben, gunstig zou afsteken tegen de federale. Ik kan alleen Weyts goede punten geven en zie de rest meedobberen in de grauwe middelmaat. |
Citaat:
Altijd maar dezelfde riedeltjes die ten berde gebracht worden ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be