![]() |
Met wie deel jij jouw verjaardag?
Morgen weer een jaartje dichter bij mijn dood :mrgreen:
Maar ik verkeer wel mooi in het gezelschap van Neil Diamond en Ernest Borgnine. Ulla Werbroeck is zelfs op dezelfde dag in hetzelfde jaar geboren :D En hoe zit het met jullie? |
Meestal met iets dat 100% sativa is. :) Anti depressiva omdat tram 4 nadert.
En ik wil dan met rust gelaten worden en geen sms’en of bezoek ontvangen. Maar voor u, al een gelukkige in advance :) |
Citaat:
Das elk jaar dat je dat zegt. Ook niet de beste in kaartlezen zeker dat je de snelste weg niet kan vinden ? :lol: btw, toch al op voorhand een gelukkige verjaardag en verder hoop ik alleen maar dat je kaartlezen helemaal in't honderd loopt. ;) |
Citaat:
Bij mij is't tram 6. ;-) |
@Libro. Leg die kaart terug nondedomme !
Straks hebben we mss geen taart meer als je zo voort doet. :mrgreen: |
Citaat:
Maar mijn favoriet: Joseph Goebbels :lol: |
De Kojak en de Cufi zijn precies niet mee. Waarschijnlijk is het de leeftijd die tegenspeelt :lol:
|
Citaat:
![]() |
Andrew Jackson, een van de oprichters van de Amerikaanse democratische partij en de eerste democratische president.
William Lamb, een Britse whig-premier John Snow, Brits grondlegger van de epidemiologie Emil Adolf von Behring, nobelprijswinnaar vanwege serum tegen tetanus en difterie Louis Paul Boon, iedereen wel bekend Wilhelm Mohnke, Duitse SS generaal |
Citaat:
|
Nico Rosberg
Svetlana Kuznetsova Tobey Maguire Isabelle Adjani Helen Keller Doutzen Kroes |
Voltaire, Bjork, Goldie Hawn
|
Lenin, Jack Nicholson, Amber Heard.
|
Citaat:
|
Als het meevalt ben ik binnen enkele maanden 21.
Als het meevalt ben ik binnen enkele maanden 21. Als het meevalt ben ik binnen enkele maanden 21. Als het meevalt ben ik binnen enkele maanden 21. Omdat je het zo mooi vroeg. :cheer: Het gedacht alleen al houdt ne mens jong hé. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan trouwens data op wikipedia opzoeken: https://nl.wikipedia.org/wiki/24_januari
|
Citaat:
https://www.who2.com/born-on/february-31/ |
Citaat:
Hopelijk kom je jaren te laat toe. Hoe meer hoe liever. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be