![]() |
Zijn jullie met een monddoek geboren, lafaards?
... is de nieuwe grafitti die ik gisteren zag in Gent, op een muur in een doorgang onder een gebouw vlakbij parkje en winkel aan Brugse Poort.
Perfecte samengang van het letterlijke en het figuurlijke. |
Citaat:
Bron, Link? Waar gaat dit over? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kanttekening: de Gentse Nazibrigade sponsort (andermans afgepakt geld: belastingen) graffiti. In die zin dat ze er zelfs vzw's voor oprichten om dat binnen te rijven. Deze allicht wat minder haha. |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag opnieuw gepasseerd en gestopt, het is een tekst met 3 zinnen, de eerste is Engelstalig "Breathing is a birth right". De middenste over "generatieconflict", en is een kritiek op de oudere. De laatste zin is deze van dit onderwerp. Waarover het gaat is mij duidelijk. Hoe anders kun je dit interpreteren dan gaande over de corona dwingelandij van de Nazi's? |
We zijn ook niet mer coronavirussen geboren.
Het is een oerdomme slogan. |
We zijn evenmin met kleren of schoenen aan geboren, maar dat is geen reden om naakt rond te lopen
|
Citaat:
Ik ben ook niet met handschoenen geboren. Maar in de winter (corona) als het koud is (besmettingsgevaar), dan draag ik handschoenen (mondmasker). Ach daar in Gent zit een zootje ongeregeld linkiewinkies, krakers en anarchisten. Die zijn voor geen argumenten vatbaar, dus blijft er alleen maar over om hen vaak genoeg een schop tegen hun kloten te geven om ze kalm te houden. Maar helaas, niemand doet dat. |
Citaat:
Ik blijf het spijtig vinden dat dom zijn geen pijn doet! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Eentje om over na te denken wanneer je op een warme zomerdag op straat wandelt. ;-) |
Het was allemaal niet nodig. We hebben niet de vibrational frequency om ziek te worden van Covid.
https://twitter.com/immortaltech/sta...11292896284674 ![]() |
Zijt ge met kleding geboren Erw ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be