![]() |
‘Marc Van Ranst is een klootzak van het zuiverste water’
|
Waarom bij K&K?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'....Dat Marc Van Ranst, door z’n oneindig aantal wauwelingen in alle media, de held van een natie is geworden, kan mij echter voor de rest geen reet schelen, en ik geef eerlijk toe dat hij mooie truien draagt.' :-D
|
Brusselmans kan ook veel prietpraat verkopen (al zijn boeken zijn zo en ik ben daar zeker op uitgekeken), terwijl hij enkel echt iets zegt in de laatste paragraaf.
|
Geachte niet-rokende heren
De heer Brusselmans spreekt niet goed de Vlaams. Dit is niet verwonderlijk wegens zijn achterlijke, vervuilende rookverslaving. Beter ware: "Hij heeft een klootzak." (met het goede hulpwerkwoord). MVR en alle prutsrokertjes zijn inderdaad smeerlappen van het reinste water. Met rokertjes en monddoek werende houding |
Citaat:
Dit is een schrijfsel van een prominente schrijver die de controverse niet uit de weg gaat. Eerder iets voor het corona subforum, ook al gaat het enkel om één media figuur binnen het corona debat. |
Die eerste paragraaf staat echt bol van Humo-humor die vijftien jaar terug populair was en waar men in Vlaanderen nu op uitgekeken is. Enkel in Vlaanderen dat. :lol:
|
Citaat:
Het is Humo praat, waar Brusselmans in past, uit een tijd toen iedere student de Humo moest lezen en De Morgen. De Knack voor de slimmeriken. Grappig controversieel. Over de ernst en geloofwaardigheid valt wel iets te zeggen. |
Citaat:
|
Maar heeft hij een bruine streep ?
|
Marc Van Ranst, expert in alles, neemt het nu ook nog op voor Iran. Ik moet die Stuxnetaanval waar hij over zwijgt gedroomd hebben. Die vond helemaal niet plaats want Iran werkt ook niet aan kernwapens ...
In Europa is links steevast tegen kerncentrales want ze maken er geen onderscheid met kernbommen maar in Iran wordt dat onderscheid plots wel gemaakt ... hypocrieten. |
Nochtans geen onterechte vraag die Van Ranst hier stelt:
"Netanyahu noemt Iran al 30 jaar een nucleaire dreiging, maar is hij niet zelf het probleem?" |
Citaat:
De vraag is of de trui die MVR draagt kan, niet meer kan of nooit heeft gekund. Die vraag wou de journalist stellen aan het bovenste knopje van zijn hemd. Voorloop hebben de journalisten dit knopje nog niet kunnen opsporen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be