![]() |
Mark Rutte moet weg!!
Citaat:
Ik ben die rotkop van Rutte zo zat hé...Die man liegt en bedriegt al jaren. |
Citaat:
"U kunt ons niet meer wegsturen - als kabinet - dus strikt genomen hebben we nu meer macht dan vóór vorige week vrijdag." https://twitter.com/EdithenDat/statu...17627272753153 :lol: De regeringen Michel II, Wilmès I en Wilmès II krijgen navolging in NL. |
Citaat:
|
Zelfde nu ook met Rutte. die gast duwt ons de avondklok door de strot...
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat hebben we helaas mogen merken... |
"Ik heb niet de regering van mijn goesting boehoehoehoe #nietmijnregering"
nu ook in Nederland |
Citaat:
De politie in Nederland was wel vrij efficient gisteren. :) Dat rellende tuig, gooide met messen en golfballen etc. dus was harde actie vereist. Zo plak je dus een Wappie tegen de muur: https://www.youtube.com/watch?v=nNQD...nnel=Netbinnen Gelukkig was de muur nog ok daarna. :-D ![]() |
Verkeerde draad, Parci, verkeerde draad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige waar ik over jank zijn de maatregelen die de overheid neemt. Mijn 'janken' is dus inhoudelijk en heeft niets te maken met de samenstelling van de regering. U zal me nergens op dit forum hebben zien schrijven dat deze regering ondemocratisch is of wat dan ook. Integendeel, ik ben degene die telkens met cijfers de leugen weerlegt dat de Walen proportioneel beter zijn vertegenwoordigd in het federaal parlement. |
Citaat:
|
Citaat:
Na ruim 2 uur luidop gewaarschuwd te zijn om het plein te ontruimen. In Rusland of Wit-Rusland, uw voorbeeldlanden, had de politie haar murw geknuppeld en dan wat er nog overbleef opgepakt en naar een ijskoude cel gesleept. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Na ruim 2 uur luidop gewaarschuwd te zijn om het plein te ontruimen. In Rusland of Wit-Rusland, uw voorbeeldlanden, had de politie haar murw geknuppeld en dan wat er nog overbleef opgepakt en naar een ijskoude cel gesleept. |
Citaat:
Nederwiet. ;) |
Burgerlijke ongehoorzaamheid kan ik wel waarderen.
|
Citaat:
Maar toch stemt u op een partij die #nietmijnregering promoot... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be