Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Draadverrijkers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257267)

kelt 25 januari 2021 19:03

Draadverrijkers

Ik wens hierbij hulde te brengen aan medeforummers die ,geheel voluntaristisch,zich ten doel gesteld hebben
de vele draadjes te besprenkelen met een rijk aroma aan niet ter zake doende opmerkingen of bij de haren gegrepen
veronderstellingen.Ook het toedienen van zware politieke sausjes kan soms voor een ferme verrijking van het
smaakpalet zorgen....

Ach,we zouden het toch missen,nooit eens een verwijzing naar deze of gene politieke strekking in een draadje over
het planten en bemesten van bomen,geen verwijzing meer naar een reeds lang wijlen zijnde besnorde Duits staatsman
temidden een draadje over geboortecontrole en een absoluut gemis aan verwijzingen naar een reeds lang afgehandelde
zaak in een draadje over iets toekomstigs..

Geef toe,daarvoor komen we toch naar politics.be hé?

Daarom :thumbsup: aan de draadverrijkers....

CUFI 25 januari 2021 19:33

Preach it.

Diego Raga 25 januari 2021 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9587483)
Ik wens hierbij hulde te brengen aan medeforummers die ,geheel voluntaristisch,zich ten doel gesteld hebben
de vele draadjes te besprenkelen met een rijk aroma aan niet ter zake doende opmerkingen of bij de haren gegrepen
veronderstellingen.Ook het toedienen van zware politieke sausjes kan soms voor een ferme verrijking van het
smaakpalet zorgen....

Ach,we zouden het toch missen,nooit eens een verwijzing naar deze of gene politieke strekking in een draadje over
het planten en bemesten van bomen,geen verwijzing meer naar een reeds lang wijlen zijnde besnorde Duits staatsman
temidden een draadje over geboortecontrole en een absoluut gemis aan verwijzingen naar een reeds lang afgehandelde
zaak in een draadje over iets toekomstigs..

Geef toe,daarvoor komen we toch naar politics.be hé?

Daarom :thumbsup: aan de draadverrijkers....

Uiteraard, want Pol.be is: de diamant tussen geslepen rommel, de naald in de hooiberg, de straalmotor naast de stoommachine, ‘n oase van logica en rede, een symfonie in de toren van babel, een toevluchtsoord voor 1984-vluchtelingen, de bron in een mediatieke woestijn, de donderslag bij heldere hemel, de spijs voor de nieuwshongerigen, het puntje op de i, een archipel van info en verstand, helaas soms ook de parel voor de zwijnen.

Ja, dit is me het forumpje wel. ;-)

kelt 25 januari 2021 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9587603)
Uiteraard, want Pol.be is: de diamant tussen geslepen rommel, de naald in de hooiberg, de straalmotor naast de stoommachine, ‘n oase van logica en rede, een symfonie in de toren van babel, een toevluchtsoord voor 1984-vluchtelingen, de bron in een mediatieke woestijn, de donderslag bij heldere hemel, de spijs voor de nieuwshongerigen, het puntje op de i, een archipel van info en verstand, helaas soms ook de parel voor de zwijnen.

sniffff.......k'had het niet beter kunnen stellen....

Als de mods nu nog niet "getoucheerd" zijn,dan weet ik het niet meer hoor...:hondogen:

Diego Raga 25 januari 2021 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9587668)
sniffff.......k'had het niet beter kunnen stellen....

Als de mods nu nog niet "getoucheerd" zijn,dan weet ik het niet meer hoor...:hondogen:

Ach, je drijft wat over, het was niet meer dan ‘n inktspat in de marge, maar toch bedankt. ;-)

Eduard Khil 25 januari 2021 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9587527)

Preach it.

https://www.youtube.com/watch?v=Mrt63RuJ1qM

kojak 25 januari 2021 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9587603)

Knap ! :thumbsup:

Maar je had dit wel beter hier gepost. ;)

Diego Raga 27 januari 2021 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9587704)
Knap ! :thumbsup:

Maar je had dit wel beter hier gepost. ;)

Bijlange niet.
‘k Was de vorige keer zelfs wat te rap gestopt, hier sé, nogvanda:

Pol.be, jij bent:

de rivier in een dorre vallei, de groenste weide in ’t rond, het lichtje in de duisternis, de stem in de mediatieke doofpot, het kampvuur in ‘n winterse vlakte, de rozenstruik in het cactusveld, de frisse bui na een zwoele dag, de geur van het vanillestokje, de wegwijzer in niemandsland, een dijk in overstromingsgebied, het kroonjuweel in de schatkist, de sappigste vrucht in de fruitmand, het merg van de ruggegraat, de orde in de chaos, het ijkpunt van de rede, de vuurtoren in de storm, de solo slim in het kaartspel, het zout van de keuken, de geur van koffie, spek en eieren op een zaterdagmorgen, het moment waar ik naar uitkijk, het azimut van de sterrenhemel, de boter bij de vis, de kers op de taart, het neusje van de zalm, de paal boven water, de klap op de vuurpijl, de knuppel in het hoenderhok, de vinger op de wonde, de duit in het zakje, het oogje in het zeil, het hart op de tong, enz enz enz.., kortom, topforum. :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be