![]() |
In mijn dictatuur...
...is aanzetten tot ecologisme strafbaar.
Bol het nu toch eindelijk eens af Calvo! Enfin, laat jullie innerlijke dictator maar los in deze draad.:-D |
Ik zal alvast geen goeie dictator zijn.
Een minimalistische wetgeving zonder uitzonderingkjes of achterpoortjes. Flattax vanaf moment 1. Open grenzen in beide richtingen. (niet tevreden, U mag ten alle tijden vertrekken) De paar ordehandhavers zouden wel rechten en respect krijgen. Kalveren zoals Calvo krijgen een weide. Have fun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
... moet de klj een andere kleur van uniform kiezen.
ik dacht aan iets met groen of kaki of zo |
Kapotzuipen wordt verboden.
![]() |
Politics.be: Land of the Free, Home of the Brave. Wie herkent ons aller geliefde chef-Inquisiteur? ![]() |
Ik verklaar Vlaanderen onmiddellijk onafhankelijk, maak Verschaeve erevoorzitter voor het leven, bouw een muur rond Vlaanderen en verklaar het Pastafarisme tot staatsgodsdienst. :mrgreen:
|
Wordt er enkel alcohol geserveerd op café.
|
Verplichte anticonceptie tot 25 jaar (mannenpil inbegrepen). Pillen wel gratis verstrekt.
|
Worden oerlelijke woningen gesloopt.
|
-Lelijke wijven moeten binnen blijven;
-Wie op café naar water vraagt zal discreet, toch daadkrachtig worden verwijderd; -Overlijdens ten gevolge van eender welke challenge, zullen worden geklasseerd als natuurlijke selectie en kunnen geen voorwerp zijn van welke verzekering ook. -Wie op zijn 19de nog steeds geen rijbewijs heeft, zal discreet, toch daadkrachtig worden verwijderd; |
worden belastingen geheven op de publieke uitoefening van vrijheid van meningsuiting.
|
Citaat:
Dat cafés enkel alcohol mogen serveren? Of Dat enkel cafés alcohol mogen serveren? |
Citaat:
Ik kies voor het eerste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik decreteerde een terugkeer naar het onderwijssysteem van weleer (pre 2000) waarin kennisoverdracht primeert op goedgevoel.
|
Ik zou een gigantische lusthof voor mijzelf creëren, en dan troonsafstand plegen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be