fred vanhove |
30 januari 2021 18:29 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa
(Bericht 9588361)
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/...maal~ae0b9688/
Die hoge vergoedingen in het amateurvoetbal vind ik absoluut niet kunnen.Ik hoor van 10-jarigen voor wie men 400 euro lidgeld per jaar moet betalen,de kinderen komen dan ook nog eens thuis met kaartjes voor de tombola en worden de straat op gestuurd om koekjes te verkopen.Met zachte dwang mogen de ouders ook nog eens opdraven voor een duur mosselsouper,en dat alles om een stel would-be vedetten honderden euro's of meer te betalen iedere maand.
Maar wat ik nog het ergste vind is dat al die clubs ook nog eens vrolijk uit de gemeentekas mogen graaien om hun dolgedraaide lonen uit te betalen.Amateurs moeten maar de keuze maken,een loon? OK maar dan geen subsidies en gesubsidieerde infrastructuur meer.
Ik word er mottig van als ik er aan denk dat mijn belastingsgeld vergooid wordt aan mensen die betaald worden om hun hobby te beoefenen.
|
Waar dat zwarte geld vandaan komt weten ze nu blijkbaar nog steeds niet. Of beter gezegd willen ze niet weten .
Hoeveel jaren duurt die belastingontduiking nu al in dat voetbalcircus ?
Blijkbaar is er nog veel te veel geld gezien er zwart geld kan worden gegeven aan wat potstampers.
Maar t'ja in de auto racerij is dat nog erger dat is helemaal een wereld van fraudeurs op grote schaal en het gekste is dat die ook nog altijd vrijwilligers vinden om met de vlag langs het circuit te staan. Als de blaaskaken het niet vergeten krijgen die vrijwilligers toch een malse sandwich en een Fanta helemaal gratis van de organisatie:lol:
Economische crisis mijn gat ja.
|