Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   TooGoodToGo wooooooooooooooooo!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257310)

bembem 27 januari 2021 21:33

TooGoodToGo wooooooooooooooooo!!

WOW ik ontdek het nu pas...... => Too Good To Go met hun app tegen voedselverspilling!

Je kan er aan een fractie vd prijs boodschappen mee afhalen, alsook take-away'kes!
(Meestal aan einde v dag, veel bakkers zitten er ook op, xD)

Hum! Ik ga dit zeker uittesten 1 v deze dagen!!

#wishIhaddiscovereditearlierxDsigh

bembem 27 januari 2021 21:34

Starbucks zit er ook op, (maar zij geven slechts 2 a 3 productjes mee xD)

bembem 27 januari 2021 21:35

Ik lees in ieder geval heel positieve ervaringen online, vooral in NL lijkt het erg aan te slaan xD

bembem 27 januari 2021 22:16

#Isofeelamreallygonnaenjoyit

#imagineallthosefreebieswooooooooooo!

#take20€&dothemath..... #onecaneasilygetsomanygroceries/foodforit #SOhappy :cheer: :cheer: :BIG:

Boduo 27 januari 2021 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9589378)
er zijn methodes om het nog goedkoper te krijgen hé. Gratis zelfs :lol: Maar die ken je al

Zijn er daar Jonagolds ?

reservespeler 28 januari 2021 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9589378)
er zijn methodes om het nog goedkoper te krijgen hé. Gratis zelfs :lol: Maar die ken je al

Leg uit?

Skobelev 28 januari 2021 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9589583)
Leg uit?

de "2 minuten schrik" methode.

Marie van de koster 28 januari 2021 11:04

't Is dat Merksem zo'n lelijk district is. Voor koopjes zit men daar echt wel goed vergeleken met de randgemeenten.

Elio di Supo 28 januari 2021 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9589722)
Geef toch eens allemaal toe dat jullie Bemmetje zouden missen in kk. er zijn er hier zelfs die commentaar geven zonder woorden...

:lol::lol:

Heb je het over mijn post? Daar zat oorspronkelijk een graphic in en ik weet niet waarom die niet meer verschijnt.

wagner.666 28 januari 2021 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9590034)
Heb je het over mijn post? Daar zat oorspronkelijk een graphic in en ik weet niet waarom die niet meer verschijnt.

:oops::oops:

betrapt :oops:, Sorry Elio.

Geef toe het was een inkoppertje

Rudy 1 februari 2021 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9589361)
WOW ik ontdek het nu pas...... => Too Good To Go met hun app tegen voedselverspilling!

Je kan er aan een fractie vd prijs boodschappen mee afhalen, alsook take-away'kes!
(Meestal aan einde v dag, veel bakkers zitten er ook op, xD)

Hum! Ik ga dit zeker uittesten 1 v deze dagen!!

#wishIhaddiscovereditearlierxDsigh

Ik zou liever zien dat ze het eten aan de daklozen geven.
Of aan de voedselbank, misschien nog beter.

alice 3 februari 2021 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9592842)
Ik zou liever zien dat ze het eten aan de daklozen geven.
Of aan de voedselbank, misschien nog beter.

Die krijgen via andere kanalen en eigenlijk is dit goed voor mensen met een zeer beperkt budget omdat het gaat over voedsel met nog heel beperkte houdbaarheid wat anders gewoon weg gegooid wordt?

Rudy 3 februari 2021 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 9595413)
Die krijgen via andere kanalen en eigenlijk is dit goed voor mensen met een zeer beperkt budget omdat het gaat over voedsel met nog heel beperkte houdbaarheid wat anders gewoon weg gegooid wordt?

Alice. In de posting van Bem lees ik dat Starbucks ook meedoet. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat beperkte houdbaarheid aan de orde is bij Starbucks. Stel je voor, het imago.
Dit is een promo actie. Publiciteit. Ondertussen kopen heel wat mensen ook iets anders.

alice 4 februari 2021 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9595442)
Alice. In de posting van Bem lees ik dat Starbucks ook meedoet. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat beperkte houdbaarheid aan de orde is bij Starbucks. Stel je voor, het imago.
Dit is een promo actie. Publiciteit. Ondertussen kopen heel wat mensen ook iets anders.

Rudy. Ook bij Starbucks worden zaken zoals bijvoorbeeld muffins verkocht die beperkt houdbaar zijn voor verkoop.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be