Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Francken lacht met coronacampagne van federale overheid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257312)

daiwa 28 januari 2021 00:16

Francken lacht met coronacampagne van federale overheid

En gelijk heeft hij !
3 miljoen weg gesmeten geld en niemand is daar beter van geworden.

Citaat:

“De dood en het leed van duizenden misbruiken om de belgicistische agenda van paarsgroen toch verkocht te krijgen. Wansmakelijk”, schreef hij toen.

https://www.hln.be/binnenland/franck...TT__F51tD5kH_I

Tavek 28 januari 2021 01:12

En wij lachen met Francken :D

Weyland 28 januari 2021 01:13

Tous ensemble. Beetje overdreven om daarover te zeuren. Belgicist of niet, we willen dat heel het land zich door deze pandemie worstelt he?

Een tijdje terug luisterden ze op StuBru één dag per week Belgisch ter ondersteuning van artiesten van eigen bodem, maar dat was natuurlijk geen initiatief van de overheid. Lekker boeien zeg. ;)

reservespeler 28 januari 2021 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9589538)

Steeds afkomen met niet ertoe doende zaken.
Echt geen meerwaarde voor dit forum.

En nu schrijf ik niet wat er in m'n hoofd opkomt omdat ik dan minstens 4 banpunten krijg.

reservespeler 28 januari 2021 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9589539)
Tous ensemble. Beetje overdreven om daarover te zeuren. Belgicist of niet, we willen dat heel het land zich door deze pandemie worstelt he?

Een tijdje terug luisterden ze op StuBru één dag per week Belgisch ter ondersteuning van artiesten van eigen bodem, maar dat was natuurlijk geen initiatief van de overheid. Lekker boeien zeg. ;)

3.000.000 euro weggesmeten geld!

Vette Pois(s)on 28 januari 2021 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9589538)

ik met u

reservespeler 28 januari 2021 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9589595)
ik met u

Als het niet zo triestig was, zou ik ook met hem lachen.
Iedere draad verkloot ie op dezelfde manier.
Gewoon door z'n blinde haat voor alles wat maar naar N-VA ruikt.

Zo'n mensen verkloten dit forum, en als je daar gepast op zou reageren, dan word je hier gebannen, en die heerschappen, die heerschappen blijven.

Skobelev 28 januari 2021 07:42

Op zich is dat een origineel filmpje maar drie miljoen? 8O
Nu ja, diegenen die er hun boterham aan verdiend hebben kunnen er maar goed mee zijn. :?

Weyland 28 januari 2021 07:44

Best een kort filmpje waarin weinig gebeurt, inderdaad.

Vlad 28 januari 2021 08:28

Ik stond laatst te wachten voor het rode verkeerslicht toen een vrachtwagen langs kwam gedenderd en ik een hele hoop steenslag van de in een slechte staat verkerende rijbaan in mijn gezicht kreeg. Ik dacht toen: deze drukke kilometers lange slechte rijbaan had men voor drie miljoen euro kunnen herstellen. Onze politici moeten dringend eens beginnen nadenken over wat de taak van de overheid eigenlijk is. Het begint hier hoe langer hoe meer op een reactionaire anti-witracistische collectivistische dictatuur te lijken. En dat met een 'liberale' premier.

Fascisme werd door drie kenmerken gedefinieerd
- private economie waarin de politiek de krijtlijnen uitstippelt (in veel rvb zitten vooral liberale/tsjeven politici) - check
- (Belgisch) nationalisme - check
- aristocratisch leiderschap (fils-a-papa's) - check

De Rode Willem 28 januari 2021 08:44

Francken lacht met coronacampagne van federale overheid...En de rest lacht met Francken.

Trouwens wat is Francken in deze ?

De Rode Willem 28 januari 2021 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9589625)
Ik stond laatst te wachten voor het rode verkeerslicht toen een vrachtwagen langs kwam gedenderd en ik een hele hoop steenslag van de in een slechte staat verkerende rijbaan in mijn gezicht kreeg. Ik dacht toen: deze drukke kilometers lange slechte rijbaan had men voor drie miljoen euro kunnen herstellen. k

Wat een op een hoop gesmeten gesemmel is dit weer.
De goede en wervende coronacampagne is federaal.
Wegen herstellen is een Vlaamse bevoegdheid.
https://wegenenverkeer.be/over-ons

Als u problemen hebt met de kilometerslange steenslag in het gezicht zierend wegennet, dan moet u uw klaagzang bij de Vlaemschen N-VA regerinck gaan zingen. Wat we zelf herstellen, ligt er slecht bij !

XenApp 28 januari 2021 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9589519)
En gelijk heeft hij !

Met de campagne kan ik nog leven. Ik kan er gewoon niet bij dat je €3M hiervoor moet uittrekken. Aangezien de overheid overal lokaal verankerd is, kan zoiets toch gemakkelijk goedkoper uitgevoerd worden?

Skobelev 28 januari 2021 10:31

Och, de Vlaamse overheid alleen heeft wel 10 miljoen Euro weggegooid aan allerlei obscure en Afrikaanse instellingen en organisaties.
Terwijl de Brailleliga moet inbinden.

Vlad 28 januari 2021 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9589633)
Wat een op een hoop gesmeten gesemmel is dit weer.
De goede en wervende coronacampagne is federaal.
Wegen herstellen is een Vlaamse bevoegdheid.
https://wegenenverkeer.be/over-ons

Als u problemen hebt met de kilometerslange steenslag in het gezicht zierend wegennet, dan moet u uw klaagzang bij de Vlaemschen N-VA regerinck gaan zingen. Wat we zelf herstellen, ligt er slecht bij !

Ik ga niet ontkennen dat het Vlaamse niveau ziek zo niet zieker is als het Belgische, MAAR als het Belgische niveau weg valt is er al een niveau minder waar
incompetente politici zich kunnen achter versteken
gangsterbedrijven misbruik van kunnen maken
geld verspild wordt gewoon doordat ze bestaan
politici geld verspillen voor nationalistische of regionalistische propaganda
corruptie, vriendjespolitiek en nepotisme heersen
met subsidies kan gestrooid worden alsof niemand daar moet voor opdraaien
...

Dus ja, voor mij staat het uitgeven van 3 miljoen euro aan een belachelijke nationalistische campagne niet los van de stenen die ik in mijn gezicht krijg als ik voor het rode licht sta te wachten. Verspild geld is verspild geld dat beter had kunnen besteed worden.

Dadeemelee 28 januari 2021 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9589519)
En gelijk heeft hij !

Ligt de website van HLN plat?

De schoofzak 28 januari 2021 11:09

We hebben dus allemaal een paar keer de slogan "één ploeg van 11 miljoen deelnemers" (of zoiets toch) gezien.

Dat spel kostte dus 3 mio euro's belastingsgeld.

Heeft die slogan of die campagne een effect teweeg gebracht?
Wie vindt dit goed besteed geld ?

De Rode Willem 28 januari 2021 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9589752)
We hebben dus allemaal een paar keer de slogan "één ploeg van 11 miljoen deelnemers" (of zoiets toch) gezien.

Dat spel kostte dus 3 mio euro's belastingsgeld.

Heeft die slogan of die campagne een effect teweeg gebracht?
Wie vindt dit goed besteed geld ?

Ik.
EN mocht men het de vele mensen die het een supergoede campagne vinden vragen, men zou er nog een hoop vinden.
Alvast beter dan de 500 miljoen die vorige en huidige Vlaemschen Regerinck met voorbedachte rade gaan weggooien en dan op de bevolking afwentelen.

Zipper 28 januari 2021 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9589786)
Ik.
EN mocht men het de vele mensen die het een supergoede campagne vinden vragen, men zou er nog een hoop vinden.
Alvast beter dan de 500 miljoen die vorige en huidige Vlaemschen Regerinck met voorbedachte rade gaan weggooien en dan op de bevolking afwentelen.

gij kent die allemaal ???

De Rode Willem 28 januari 2021 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9589739)
Ik ga niet ontkennen dat het Vlaamse niveau ziek zo niet zieker is als het Belgische, MAAR als het Belgische niveau weg valt is er al een niveau minder waar
incompetente politici zich kunnen achter versteken
.

Wat de huidige situatie betreft, lijkt Vivaldi mij meer iets waar de enkele competente Belgische politici eindelijk een beetje verantwoordelijkheid aan het nemen zijn.
Het is op dit moment het Vlaemsche niveau dat de parkeerplaats voor incompetente en zeer incompetente politici is. Men zou beter due Vlaemschen Regerinck terug afschaffen en alles door de federale laten overnemen. Er zijn voorbeelden te over dat Walen heel wat meer gezond boerenvetstand hebben dan de Vlaemsche politici. Zeker de laatste twee Vlaamse legislatuurregeringen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be