![]() |
Francken lacht met coronacampagne van federale overheid
En gelijk heeft hij !
3 miljoen weg gesmeten geld en niemand is daar beter van geworden. Citaat:
|
En wij lachen met Francken :D
![]() |
Tous ensemble. Beetje overdreven om daarover te zeuren. Belgicist of niet, we willen dat heel het land zich door deze pandemie worstelt he?
Een tijdje terug luisterden ze op StuBru één dag per week Belgisch ter ondersteuning van artiesten van eigen bodem, maar dat was natuurlijk geen initiatief van de overheid. Lekker boeien zeg. ;) |
Citaat:
Echt geen meerwaarde voor dit forum. En nu schrijf ik niet wat er in m'n hoofd opkomt omdat ik dan minstens 4 banpunten krijg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedere draad verkloot ie op dezelfde manier. Gewoon door z'n blinde haat voor alles wat maar naar N-VA ruikt. Zo'n mensen verkloten dit forum, en als je daar gepast op zou reageren, dan word je hier gebannen, en die heerschappen, die heerschappen blijven. |
Op zich is dat een origineel filmpje maar drie miljoen? 8O
Nu ja, diegenen die er hun boterham aan verdiend hebben kunnen er maar goed mee zijn. :? |
Best een kort filmpje waarin weinig gebeurt, inderdaad.
|
Ik stond laatst te wachten voor het rode verkeerslicht toen een vrachtwagen langs kwam gedenderd en ik een hele hoop steenslag van de in een slechte staat verkerende rijbaan in mijn gezicht kreeg. Ik dacht toen: deze drukke kilometers lange slechte rijbaan had men voor drie miljoen euro kunnen herstellen. Onze politici moeten dringend eens beginnen nadenken over wat de taak van de overheid eigenlijk is. Het begint hier hoe langer hoe meer op een reactionaire anti-witracistische collectivistische dictatuur te lijken. En dat met een 'liberale' premier.
Fascisme werd door drie kenmerken gedefinieerd - private economie waarin de politiek de krijtlijnen uitstippelt (in veel rvb zitten vooral liberale/tsjeven politici) - check - (Belgisch) nationalisme - check - aristocratisch leiderschap (fils-a-papa's) - check |
Francken lacht met coronacampagne van federale overheid...En de rest lacht met Francken.
Trouwens wat is Francken in deze ? |
Citaat:
De goede en wervende coronacampagne is federaal. Wegen herstellen is een Vlaamse bevoegdheid. https://wegenenverkeer.be/over-ons Als u problemen hebt met de kilometerslange steenslag in het gezicht zierend wegennet, dan moet u uw klaagzang bij de Vlaemschen N-VA regerinck gaan zingen. Wat we zelf herstellen, ligt er slecht bij ! |
Citaat:
|
Och, de Vlaamse overheid alleen heeft wel 10 miljoen Euro weggegooid aan allerlei obscure en Afrikaanse instellingen en organisaties.
Terwijl de Brailleliga moet inbinden. |
Citaat:
incompetente politici zich kunnen achter versteken gangsterbedrijven misbruik van kunnen maken geld verspild wordt gewoon doordat ze bestaan politici geld verspillen voor nationalistische of regionalistische propaganda corruptie, vriendjespolitiek en nepotisme heersen met subsidies kan gestrooid worden alsof niemand daar moet voor opdraaien ... Dus ja, voor mij staat het uitgeven van 3 miljoen euro aan een belachelijke nationalistische campagne niet los van de stenen die ik in mijn gezicht krijg als ik voor het rode licht sta te wachten. Verspild geld is verspild geld dat beter had kunnen besteed worden. |
Citaat:
|
We hebben dus allemaal een paar keer de slogan "één ploeg van 11 miljoen deelnemers" (of zoiets toch) gezien.
Dat spel kostte dus 3 mio euro's belastingsgeld. Heeft die slogan of die campagne een effect teweeg gebracht? Wie vindt dit goed besteed geld ? |
Citaat:
EN mocht men het de vele mensen die het een supergoede campagne vinden vragen, men zou er nog een hoop vinden. Alvast beter dan de 500 miljoen die vorige en huidige Vlaemschen Regerinck met voorbedachte rade gaan weggooien en dan op de bevolking afwentelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is op dit moment het Vlaemsche niveau dat de parkeerplaats voor incompetente en zeer incompetente politici is. Men zou beter due Vlaemschen Regerinck terug afschaffen en alles door de federale laten overnemen. Er zijn voorbeelden te over dat Walen heel wat meer gezond boerenvetstand hebben dan de Vlaemsche politici. Zeker de laatste twee Vlaamse legislatuurregeringen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be