![]() |
Wat zou jij doen met een dochter als president?
Fier zijn natuurlijk. Wat jullie?
|
Donald zou erop kruipen
|
Citaat:
![]() |
Ter beschikking stellen van de kiezers.
|
Met een dochter als president?
De dochter uithuwelijken aan de zoon van een gladde jood, liefst ene met bajes ervaring, tiens.
Cela coule de source, nespa? |
Als een vrouw president wordt is dat toch altijd een dochter?
|
Citaat:
Tegenwoordig kan alles. Knip & boor & plak en 't is van datte. :-D |
Citaat:
Iets comfortabeler dan vliegen met Ryanair |
Citaat:
|
Citaat:
Ctrl-X & Ctrl-V en 't is van datte. :lol: |
|
Zeggen dat ze een respectabele job moet zoeken
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, een job waar ze iets fundamenteels bijdraagt aan het algemeen. |
Citaat:
Die vertrok van meet af aan door haar handicap met een achterstand... Die meid heeft zich destijds opgewerkt desondanks haar lichamelijke handicap tot ploegenchef bij het callcenter van de stroomlijn... Diezelfde meid stelde zich toen persoonlijk garant om een verloren kost die hier rondzweeft binnen te halen .... nu is mijn meid doorgestroomd binnen eandis ,en diegenen die haar bij de stroomlijn genegen zijn volgen dank zij haar dezelfde weg .... Het hier ventileren wat die verloren kost heeft laten liggen destijds heeft mij een weekban opgeleverd.... Dan doe je ,je best eens,en zetten je eigen kinderen hun reputatie op het spel.... Ja man.... |
Citaat:
Een illusie om er tijd aan te verspillen Svennie, zelfs via K&K, zou 'k zo zeggen en schrijven. |
Citaat:
Bank Vereniging Land ... Wikipedia: President of presidente is een uit het Latijn afkomstig woord dat letterlijk voorzitter of voorzitster betekent (samengesteld uit prae, voor, en en sid?re, zitten). Het wordt in de meeste westerse talen gebruikt om een leider of leidster aan te duiden van een vergadering, bedrijf, vereniging, of rechtbank, maar bovenal van een land: het staatshoofd. |
Als ze maar geen voetballer wordt. Ze schoppen haar mss halfdood.
|
Mij wat extra's laten toeschuiven op m'n bankrekening.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be