![]() |
Opvoedkundige wordt zelf veroordeeld
De wereld op zijn kop!
Citaat:
|
Ook al maakt de andere een overtreding, voor u is dat normaal dat je meteen een vuistslag geeft aan de overtreder? Iedereen would be flik? Hij voelde zich bedreigd door iemand die nog in zijn wagen zit?
't Was trouwens de eerste keer niet dat hij "het recht" in eigen handen neemt: Omdat het strafregister van de man al negen pagina’s telt, besloot het parket hem te dagvaarden. Bovendien vond in 2019 al een gelijkaardig incident plaats. Hierbij sloeg de man een buschauffeur die fout geparkeerd stond. Voor een tijdje opsluiten tot hij voldoende afgekoeld is. |
Citaat:
Zie ook de burgerwachten bij recente betogingen. |
Citaat:
Zoals ze het in ‘t West-Vlaams zeggen: e dok in je muelle! |
Citaat:
Als er iemand in overtreding in uw weg staat is het voor u normaal om die een mot op zijn bakkes te geven? Heb je een agressie probleem dat je beter zou laten behandelen? Waar zitten de verdedigers van de rechtsstaat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The guy has an anger problem. Lock him up. ;-) https://www.youtube.com/watch?v=X9jXnZS3ouU |
Citaat:
tik kregen als ze stout waren. Of thuis van vader wanneer ze weer iets hadden uitgestoken. Ik vraag me af of de rechter ook de chauffeur een boete heeft gegeven gezien die daar niet mocht rijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...257251&page=12 |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar was roepen door mijn venster niet genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik rijd ze ook niet vollenbak aan hoor, gewoon naast rijden en dan ietwat opzij gaan. Ik wil ook geen schade aan mijn wagen hé. |
Citaat:
Als je iemand op zijn neus klopt, dan breek je gewoon zijn neus en volgt er een bloed fontijntje. Pijnlijk en vooral heel vervelend, kwestie van de persoon in kwestie de les nog goed te laten herinneren. |
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje last van de coronamaatregelen. Met een beetje geluk kan dat tellen als verzachtende omstandigheid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be