![]() |
Turkse sociale media: Te veel Joden in regering-Biden
Turkse sociale media: Te veel Joden in regering-Biden
Een populaire sociale mediagroep, die waarschijnlijk banden heeft met het regime van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, tweette in het weekeinde dat Joden 'over?*vertegen?*woordigd' zijn in het Witte Huis van Joe Biden. Volgens de tweet maken Joden slechts 1% uit van de Amerikaanse bevolking, maar 50% van het kabinet van president Joe Biden. Hoewel Biden inderdaad een aantal Joden op topposities heeft benoemd, zitten er in werkelijkheid maar een paar in zijn kabinet. http://www.israeltoday.nl/NewsItem/t...L/Default.aspx Hoeveel Koerden zitten er in Erdogan's regering? hoeveel Suryoye, en Armeniërs? |
Citaat:
En wat die Joden in Amerika betreft kijk maar eens na, die hebben altijd al een dikke vinger in de regeringpap gehad..... |
Van die joden in Amerika weet ik, daarom ook mijn verwijt aan die slijmjurken van gekke Erdo
|
Citaat:
Pfff... |
1 Bijlage(n)
"een aantal" maar? Waarom daarover liegen?
Volgens anderen gaat het om alle topposities af. |
Moet Sultan Erdogan zich nu ook al daar mee bemoeien? Wie vraagt naar de mening van die man? De Joden zijn nu eenmaal een stuk snuggerder dan de anderen en dus moet hij er zich maar bij neerleggen dat in de Turks-Amerikaanse diplomatieke relaties hij wellicht met een Jood als gesprekspartner zal te maken hebben. Live with it Erdo!
|
Citaat:
Citaat:
In plaats van te klagen over samenzweringen of "racisme" zouden de Turken best eens nadenken over hoe ze hun eigen intellectueel niveau kunnen opkrikken: Citaat:
|
Ik had snuggerder van u verwacht dan die racistische nonsens te herhalen.
|
Oh, je moet de Turken niet onderschatten hoor. Wist je dat er daar een wet bestaat op de bescherming van het Turkse ras?
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de doorsnee "Turk" is 1 jood ergens al te veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, sociale media ...
|
Citaat:
Als men de zeer weinige Aziatische nobelprijzen wil verklaren gaat men ook niet beginnen over gebrek aan intellectuele capaciteiten maar over omgevingsfactoren. Echter als het om Joden gaat dat is de nobelprijs precies een soort bewijs van inherente superioriteit. En die superioriteit zou dan Biden's topbenoemingen moeten verklaren....eerder dan macht of kansen? Ongeloofwaardig op zijn minst. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik zit nog steeds te wachten op jouw weerlegging van mijn statistieken. |
Citaat:
Ik zie trouwens niet in dat indien men zowat alle topbenoemingen in de wacht sleept men dient te doen alsof het niet zo is. Schuldig geweten rond oververtegenwoordiging van een groep wiens belangen niet representatief zijn voor die van een VS burger? Indien men collusion wil onderzoeken zijn er wel betere plaatsen dan Rusland om te beginnen. De verwijzing naar Azië is relevant om aan te tonen dat er nog wel iets anders dan intellectuele capaciteit een rol speelt bij het behalen van deze prijs. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs Obama schreef in een van zijn boeken dat de belangen van Aipac niet in de VS liggen. Ik las het citaat maar herinner me niet meer waar precies. Citaat:
|
Citaat:
Even gegoogeld: 179 of 22 % v h totaal aantal Nobelprijzen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be