![]() |
De 7 meest voorkomende seksuele fantasieën
Citaat:
Een wens die ik nog moet vervullen voor ik mijn ogen voorgoed sluit: Sex met twee vrouwen (zonder de mijne), gekleed in Beierse Dirndl :lol: |
Citaat:
Dat is als een kajakker vragen wat hij nog eens zou willen varen en zijn antwoord is "Nou, misschien eens een andere rivier, boot of vaargroep dan normaal". |
Als een andere positie al een fantasie is, dan schort er toch iets met de relatie ...
|
Betekenisvolle seks ... krijg je daar een stijve van?
|
Citaat:
"Kijk in mijn ogen als ik in uw kakker zit ..." |
Citaat:
|
Enfin, mijn fantasie .... eerst twee vrouwen elkaar de kleren van het lijf laten rukken in een worstelwedstrijd. Daarna paal ik de winnares en de verliezer mag dan de rest van de avond (en nacht) ons hapjes serveren in haar blootje en als voetbankje dienen en andere wensen die ons te binnen schieten.
|
Citaat:
Don't dream your life live your dreams. |
Betekenisvolle seks - wat moeten we ons daarbij voorstellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze beginnen toch aan elkaar te frutselen. Tof om naar te kijken, maar er tussen proberen te wringen is over het algemeen een dealbreaker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ehoxXRwVJvo |
Citaat:
|
Citaat:
Waar is kameraad demper ? |
Citaat:
Is dit een opdracht waarin zowel taalkundige als wiskundige bestanddelen samengevoegd zijn? (zoals in de inmiddels verboden belspelletjes) sex = 6 met twee wijven = +2 zonder de mijne = -1 gekleed in Beierse Dirndl = +1 Het Duits woord "Dirndl" is met het Nederlandstalige "deerne" (jong wijf) verwant. Een dergelijk kleed lijkt wel verstandiger wegens het achterwege blijven van domme opmerkingen. Het lachbekje is onzijdig en telt dus niet mee. oplossing: 8 Met rekenkundige groeten |
Citaat:
Demper schijnt in de "West-Vleutse beerput" gevallen te zijn. Rust In Vrede. Met Luikervlaamse groeten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be