![]() |
Hoe kloot ik mijn medemens?
Ken jij een aantal goede tips om het leven ve medeburger of de maatschappij in het algemeen net een tikje onaangenamer te maken?
Hier alvast een voorbeeld. Stem bij de volgende verkiezingen niet op een lijst of slechts 1 voorkeursstem maar duid alle kandidaten op de lijst aan (behalve 1). Op het telbureau is men dan verplicht om alle namen op de lijst af te roepen ten behoeve vd getuigen. Stel je voor als iedereen dat zou doen. |
Bij de belastingen gaan werken.
|
kattestaarten en distels zaaien bij de buren.
|
stem sos
|
Citaat:
Toen ik teller was kwam ik wel regelmatig stembrieven tegen waar alle bolletjes op een lijst, behalve één gekleurd waren. Ook een manier om wraak te nemen zeker ? |
Citaat:
|
snelbeton in de afvoerputjes van de straat doen
|
dozen met nagels omkeren boven de middenstrook van de autostrade
|
Citaat:
|
?
Utopie Vs. Dystopie? Verander de wereld, begin met jezelf. Maar om er eentje in te koppen. Gun iemand geen tijd om na te denken. Denken is voor een paard, die hebben een hoofd. -_- |
Citaat:
|
Enkele baldadigheden die ik als kind wel eens deed (bij klootzakken in de buurt):
- Met handschoenen aan stront onder de autoklink smeren. - Stront of rot fruit met een katapult tegen een gevel schieten (liefst boven het gelijkvloers). - Stinkbommekes of rookbommen met een katapult wegschieten. |
Ratten vangen en een paar straten verder weer laten lopen?
|
een l'accoustic geluidsysteem in de tuin zetten en dan de karaokeversie van "ik zing dit lied voor jou alleen" opzetten en meezingen
|
Citaat:
Enne, uw vel goed verzorgen. Das ook belangrijk. :lol: |
Bij de belastingen gaan werken en onderweg naar huis dozen met nagels omkeren boven de middenstrook van de autostrade en eens je thuis bent kattestaarten en distels zaaien bij de buren terwijl je lustig van trololo zingt. :mrgreen:
|
"Mens erger je niet."
Mijn favoriete spel. -_- |
Een Turkse vzw openen in je straat.
|
Je moet je verleden achter je laten.
Maar wat is er nu te doen in het heden? Een virus op uw kloten krijgen... |
In iedere draad over Hitler beginnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be