Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Woning van premier Alexander De Croo beklad met hakenkruisen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257402)

N-VA 1 februari 2021 20:30

Woning van premier Alexander De Croo beklad met hakenkruisen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210201_94147672

Libro 1 februari 2021 20:36

Groene hakenkruizen?

Diego Raga 2 februari 2021 00:51

Waar waren de flikken die 7/7 z'n kot bewaken ?

reservespeler 2 februari 2021 06:46

Het is nog niet duidelijk wie de feiten gepleegd heeft. Volgens Het Laatste Nieuws werden zeven hakenkruizen met een spuitbus aangebracht op de gevel van de woning en op een brievenbus. Het vandalisme werd maandagmorgen vastgesteld en de politie heeft intussen de straat afgezet.

De straat werd afgezet????

Straf onderzoek dat daarvoor de straat dient afgezet te worden.

Travis Bickle 2 februari 2021 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9593862)
Het is nog niet duidelijk wie de feiten gepleegd heeft. Volgens Het Laatste Nieuws werden zeven hakenkruizen met een spuitbus aangebracht op de gevel van de woning en op een brievenbus. Het vandalisme werd maandagmorgen vastgesteld en de politie heeft intussen de straat afgezet.

De straat werd afgezet????

Straf onderzoek dat daarvoor de straat dient afgezet te worden.

Verschillen moet er zijn. Zeker in een democratie, waarin we allemaal gelijk zijn; en elk deel uitmaken van één ploeg.

Vette Pois(s)on 2 februari 2021 07:08

slachtofferrol

opgezet spel

gelijk diene brand in dat asielcentrum zekers

De Rode Willem 2 februari 2021 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9593696)

Nu is het (corona)beleid van Vivaldi in die mate zeer succesvol dat de situatie sinds deze regering aan de macht is, veel beter is geworden dan in de ons omringende landen.

Doch dit week-end heb ik een opmerkelijke overeenkomst gezien in de veruitwendiging of handhaving van dit beleid.
https://forum.politics.be/showpost.p...2&postcount=16

N-VA 15 februari 2021 20:02

Het ergste van al vond ik nog dat anderen zijn gevel aan het proper maken waren, mijheer De Croo voelde zich te goed om het zelf te doen. Een familie van luie parasieten zijn het!

Weyland 15 februari 2021 20:19

Grappig hoe het op AD de categorie 'antisemitisme' kreeg. Het is duidelijk dat men De Croo gewoon beschimpt heeft voor de maatregelen en niets meer. Welk antisemitisme inderdaad? Het is komt erg vaak voor dat men authoritaire personen 'nazis' noemt. En dat is het ook maar.

Al keur ik de actie zeker wel af. Het opzet ervan is duidelijk behalve voor enkele filosemieten, blijkbaar.

Rudy 15 februari 2021 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9593870)
Verschillen moet er zijn. Zeker in een democratie, waarin we allemaal gelijk zijn; en elk deel uitmaken van één ploeg.

Het blijven klojo's die zoiets doen.

Zieke Jos 15 februari 2021 21:36

Platte leugens om de gevel te laten kuisen op kosten van de belastingbetaler. Typische jodentruk.

Wel nogal een pauperwoning waar hij woont trouwens, op 1 meter van een steenweg. Is dat wel zijn huis?

Rudy 15 februari 2021 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zieke Jos (Bericht 9605818)
Wel nogal een pauperwoning waar hij woont trouwens, op 1 meter van een steenweg. Is dat wel zijn huis?

Dat vroeg ik mij ook af, als je ziet waar vader woont.
Het interieur kan alles goedmaken.

Vlad 16 februari 2021 07:15

Citaat:

Platte leugens om de gevel te laten kuisen op kosten van de belastingbetaler. Typische jodentruk.

Het is een 'liberaal'. Die wonen toch op landgoederen in de Toscane of Frankrijk, of in resorts in Vietnam.

Knuppel 16 februari 2021 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9605789)

Er werd een pak minderkabaal gemaakt ten tijde dat het gebouw van de VU jarenlang beklad werd.

CUFI 16 februari 2021 09:22

Citaat:

Dat zou wel eens pijnlijk waar kunnen zijn bij deze regering. Het is als Somers die het budget ging verhogen tegen extremisme. De Croo en Quickenborne kregen vlak daarna een privé butler en privé kok.

Al die trucjes van de foor om zich maar te bevoordelen en wij maar creperen hier beneden. We mogen niet eens meer gezellig winkelen met de familie want het moet allemaal online gebeuren.

patrickve 16 februari 2021 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9593696)

Het is misschien van minder goeie smaak, maar tenslotte is het gewoon maar een manier om de waarheid te zeggen he.

Knuppel 16 februari 2021 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9606014)
Het is misschien van minder goeie smaak, maar tenslotte is het gewoon maar een manier om de waarheid te zeggen he.

Over "vandalisme" zoals verregaande vernielingen, winkels beroven, andermans auto's en zelfs politiekantoren in de fik steken, wordt er gelukkig minder spel gemaakt door de crème de la crème van dit forum.

Maar owee als de verdachten van graffiti-vandalisme Vlaams-nationalisten zijn.

Knuppel 16 februari 2021 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9605789)

Inderdaad. Klojo's. Geen opstandelingen die stelen, vernielen, brandstichten en de politie, brandweer en ambulanciers naar het leven staan.

N-VA 16 februari 2021 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9606036)
Over "vandalisme" zoals verregaande vernielingen, winkels beroven, andermans auto's en zelfs politiekantoren in de fik steken, wordt er gelukkig minder spel gemaakt door de crème de la crème van dit forum.

Maar owee als de verdachten van graffiti-vandalisme Vlaams-nationalisten zijn.

Ik weet niet of de verdachten Vlaams-nationalisten zijn, de onvrede over bijvoorbeeld de coronamaatregelen is toch vrij algemeen.

patrickve 16 februari 2021 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9606522)
Ik weet niet of de verdachten Vlaams-nationalisten zijn, de onvrede over bijvoorbeeld de coronamaatregelen is toch vrij algemeen.

Inderdaad, moet ik (teleurgesteld) vaststellen dat vele (maar niet alle) voorvechters van een "vrij" vlaanderen totaal geen problemen hebben met een dictatoriaal regime. Dat heeft mijn goesting voor dat "vrije" Vlaanderen een zware deuk verkocht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be