![]() |
Boycot de petitie voor een verenigd België!
Leve de BUB! Leve belgië! Leve het belgicisme! laten we allemaal gaan stemmen op de website van de Belgische Unie.
http://www.belgischeunie.be/petitie/ Wees origineel! |
slaaf zonder handden uit congo.Dank u Leopold ik ben voor Belziek
|
Citaat:
We ontvangen uw handtekening met veel plezier! |
Citaat:
|
waarom krijgen we de lijst met namen van de patriotten niet te zien? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste BUBBY,
Hoe gaan wij de uitslag van deze petitie interpreteren. Als minder dan 50% van de Belgen jullie lijstje ondertekend, dan wil dit zeggen dat wij het koningshuis kwijt willen. Of beter nog, als minder dan 50% van de Vlamingen deze lijst ondertekenen, dan kunnen wij dat interpreteren als dat de Vlamingen het koningshuis kotsbeu zijn. Of hoe moeten wij de uitslag interpreteren??? Graag wat uitleg. |
Citaat:
- elke franstalige stem telt dubbel - elke ongeldige stem wordt omgezet in een pro-stem - elke kiesgerechtigde Belg die niet stemt is automatisch pro.... - bij het eindresultaat wordt automatisch 80% bijgeteld, zijnde het percentage van de bevolking dat niet voor het Vlaams Belang gekozen heeft.... Ik schat de uitkomst op 80,0003% pro. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de nederlandse versie staat er:
Download de petitie en stuur het op met de post: petition.pdf Petition wat is dat? :? |
Citaat:
|
Als de koning zich boven de wet mag stellen als het land in gevaar is,dan mag ik mij boven de wet stellen om Vlaanderen te verdedigen.
|
Nog steeds geen lijst te zien...
|
190.000 echte en onvervalste handtekeningen tegen stemrecht voor vreemdelingen hebben geen effect gehad. Onze regering heeft die buitenlanders gewoon stemrecht gegeven.
Kan iemand mij dan eens uitleggen wat een petitie met een paar duizend handtekeningen, waarvan een groot deel gewoon fake is, zal helpen? |
Petities zijn gewoon tijdverspilling. Maar iedereen doet maar wat hij graag doet, ik ben voor het vrije burgerschap en de vrije mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi zo. En spread the word. Liefst in de media.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be