![]() |
Franse vaccinatiecultuur met als resultaat: Walen willen geen vaccins.
In Frankrijk... euh Wallonië bedoel ik... bestaat de helft van het zorgpersoneel uit anti-vaxxers.
Helft personeel Waalse en Brusselse woonzorgcentra weigert vaccin: "Franse vaccinatiecultuur sijpelt door" Citaat:
|
Wellicht Wallonie nu 3 banken vooruit voor de vlaamse rechterflank ?
|
Citaat:
Eindelijk eens iets waarmee ze hun dankbaarheid voor de miljardentransfers kunnen tonen. Maar ik heb nog geen Waalse vaccins zien toekomen in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
alles is communaitair in BE, zelfs het vaccineren ...
|
dat is toch hun goed recht? waarom dan die vaccinshaming?
|
Citaat:
|
Ik wil wel een pfizervaccin als ze die ginder niet willen. :-P (Iets anders hoef ik ook niet.)
|
communisten en extreem-linkse hesjes zien overal big pharma complotten...er daar zijn er veel van bezuiden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het bijvoorbeeld altijd bijzonder raar gevonden dat mensen die (om al dan niet zilverpapieren hoedjes redenen) gezag, staat, overheid en orde in vraag stellen "rechts" genoemd worden bijvoorbeeld. Rechts staat toch voor respect voor wet, overheid, gezag, en orde, zou ik denken. Wat is er "rechts" aan anti-overheid te zijn, anti gezag, anti orde en dergelijke ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vraag mij vooral af hoe ze dat bepaald hebben. Doordat ze alle gezinscontacten gevolgd hebben in de vaccinatiegroep en in de placebogroep misschien ? |
Citaat:
ter illustratie: heb je gezien welke "mix" er aanwezig was op die sukkelbetoging in Brussel? |
Citaat:
|
Iedereen die een beetje thuis is in de Brusselse woonzorgcentra weet dat het personeel voor een belangrijk deel uit Afrikanen bestaat (zwette in het Brussels). En de Evangelistische kerken in het Brusselse recruteren voornamelijk onder die Afrikaanse bevolking. En daar zijn ze niet happig op vaccins.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be