![]() |
Verkeerde draadtitels.
Door de zeer slechte keuze van draadtitels, gebeurt het regelmatig dat er dubbele draden gestart worden.
Wie verzint er zo'n draden. Onderwerp: Politieoverheid beslist om ‘skireizigers’ toch de grens over te laten Draadtitel: Wie verzint zulke slechte Belgenmoppen Onderwerp: Calvo stopt als fractieleider Groen Draadtitel: Heeft het mes in de rug zijn werk gedaan Het is niet verwonderlijk dat er dan dubbele draden gestart worden. |
Citaat:
Dubbele draden starten mag niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De tweede draad "Wie verzint zulke slechte Belgenmoppen" wordt een uur later gepost. Gisteren stonden deze twee draden op de eerste pagina. De eerste is duidelijk te begrijpen. De twee draden stonden bovenaan de eerste pagina. Het was in dit geval een zeer kleine moeite om eens te zien of de draad al bestond of niet. |
Citaat:
Gisteren om 08u08 werd volgende draad geopend: Heeft het mes in de rug zijn werk gedaan ? Om 14u23 werd volgende draad geopend: Calvo stopt ... Het forumlid dat de tweede draad opende, kon onmogelijk weten dat hij daarmee een dubbeldraad opende. De titel 'Heet het mes in de rug zijn werk gedaan' maakte immers helemaal niet duidelijk dat het ging over Calvo. |
Citaat:
Misschien moet worden voorgesteld om titels van onderwerpen duidelijker te formuleren. Als het aan mij ligt gaat deze draad naar ""Suggesties en mededelingen". |
Ik vind het absoluut nodig dat draadtitels op een behoorlijk-duidelijke manier aangeven waarover het gaat.
Lyrische beschouwingen, zoals "het mes in zijn rug" zijn leuk, maar horen eer in jouw persoonlijke beschouwingen en/of in jouw besluit van de draad. |
Citaat:
Uiteindelijk mag dit worden verwacht buiten K&K. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:hug: |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Wat moet ik me voorstellen met zo'n draadtitel?
Is het echt nodig dat we iedere draad openen om te weten welke lading door deze vlag gedekt wordt? https://forum.politics.be/showthread.php?t=257483 2027 dan toch. |
Citaat:
Prachtige draadtitel vind ik persoonlijk, een beetje mystireus maar toch veelzeggend. |
Citaat:
Is het zo moeilijk om een titel te verzinnen die de lading dekt? |
Gisteren opende ik een draad over "Valse vaccins in Europa"
https://forum.politics.be/showthread.php?t=257541 bleek dat er al een draad over liep, met een titel die de lading niet dekte the beast in Corona crisis Voor de moderator is dat extra werk. Voor degene die de draad opende, met de juiste titel, wilt dit zeggen dat zijn openingspost ergens tussen de andere posts staan. Is het echt zo moeilijk om de juiste draadtitel te gebruiken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be