![]() |
Astra Zeneca vaccin niet aan ouderen toedienen?
Steeds meer landen beslissen om dit vaccin momenteel niet voor ouderen te gebruiken.
https://www.demorgen.be/nieuws/steed...even~bfdb1a02/ Citaat:
|
gelukkig is er stilaan keuze te over...zelfs de spoetnik lijkt efficiënt
|
Het is beslist: in Belgie geen Astra zeneca voor 65 plussers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat kan het verschil in nevenwerking zijn bij 65+ ? |
Inderdaad goed besloten. Voor ouderen enkel de meest effectieve vaccins.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaat mijn prikje. |
Citaat:
Niet onlogisch. Dan zijn we ook van al dat gezever van ‘wie moet eerst’ af. |
Citaat:
|
De ouderen geen vaccins en de jonge hebben het niet nodig.
Great, probleem opgelost. :-) |
Citaat:
Hoe zou het toch komen dat ik niet verbaasd ben over die hufterige en aanstellerige uitlatingen van jou? |
Citaat:
Het lijkt er op dat vele mensen zoals jij ergens iets hebben tegen dood zijn. Dat is mijn geval niet. Ik vind dood gaan normaal. Dat ik ondertussen zolang het niet te onaangenaam is, nog leef, is iets dat aanvaardbaar is, maar ook niet meer dan dat he. Dat jij denkt dat mijn grootouders nog zouden leven maakt dat je mijn leeftijd totaal verkeerd inschat he, ik ben 50+. Ik denk dat ik het beste al gehad heb, maar er zijn misschien nog enkele jaren die nog wat de moeite zijn. Daarna hoeft het voor mij echt niet meer. Wat voor mij telt is de kwaliteit van de jaren, niet de hoeveelheid. Wat wij nu doen is de kwaliteit naar de vaantjes helpen. Terwijl dat het enige is dat telt. Ik vind het veel erger om nog zo een jaar mee te maken dan om morgen dood te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
België zit dus opgescheept met 20% vaccins die niet eens voor 40% werkzaam zijn, als we het op de ganse bevolking betrekken. Hadden de aankopers niet moeten ge-allarmeerd zijn ? Voor 1.78 euro lijkt het mij onmogelijk een hoog technolisch vaccin te ontwikkelen, flesjes te kopen, het vaccin afvullen en te verpakken (in aanname dat het transport door de koper betaald wordt) Zouden wij niet beter een klontje suiker met enkele druppeltjes elxir d' anvers onder onze tong leggen ? Lijkt mij even effectief tegen covid en misschien helpt het nog tegen zweetvoeten ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be