![]() |
Laat jij je vaccineren? ENQUETE
Doet u het of doet u het niet?
|
Wanderer! Openbare enquete aub. :-(
|
Citaat:
|
Ten eerste stelt de vraag zich voorlopig niet, en ja, uiteraard, eens er wat kijk is op de immunitaire reactie op wat langere termijn.
|
Citaat:
Ik heb 1 gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Argumenten? Zo wordt namelijk een discussie gevoerd? Dit is toch een discussie forum of niet? :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ik het anders zo zeggen: wie zegt 'Ja, zonder meer' of 'Ja, als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten' gaat in op de eerste oproeping die hij of zij krijgt. |
Citaat:
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01...stiek-zal-het/
Men wil het zelfs voor de zomer, dus als je de zomer erbij neemt, is de vraagstelling zeker van toepassing zoals ze gesteld is. |
Citaat:
|
Citaat:
Frankrijk bijvoorbeeld, krijgt 500 000 dosissen per week, en kan dus 250 000 mensen vaccineren per week. Dus 1 miljoen per maand. Binnen 6 maanden zitten ze dus aan 6 miljoen wat 10% van de bevolking is. Om alle Fransen te vaccineren, zou men een factor 10 moeten halen, wat ik niet echt zie gebeuren he. Op dit ogenblik is de "natuurlijke" vaccinatie, met 25000 vastgestelde cases, en dus waarschijnlijk iets van een 75 000 echte gevallen per dag, of dus 500 000 natuurlijke besmettingen/vaccinaties per week, een twee keer sneller dan het artificieel vaccineren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be