![]() |
Siegfried Verbeke wil vergast worden
Siegfried Verbeke wil vergast worden
De Vlaamse negationist Siegfried Verbeke (63) wil in het concentratiekamp van Auschwitz vergast worden met Zyklon B, het gas dat de nazi’s gebruikten om de joden uit te roeien. Met die stunt wil Verbeke bewijzen dat de nazi-gaskamers een grote leugen zijn én hoopt hij een fortuin op te strijken van de Amerikaanse ex-goochelaar James Randi. De excentrieke Randi loofde onlangs in een gesprek met het weekblad P- Magazine een miljoen dollar uit voor wie erin slaagt het bewijs te leveren van paranormale krachten. Verbeke wil met zijn vrijwillige vergassing niet zozeer het bestaan van paranormale fenomenen bewijzen als wel aantonen dat de holocaust een fabel is. De negationist is ervan overtuigd dat Zyklon B niet dodelijk is. De stichting van James Randi reageerde voorlopig niet op het voorstel. Verbeke zit momenteel in Ieper in de cel. Het Duitse gerecht vraagt zijn uitlevering. De Duitsers willen hem aan de tand voelen over het verspreiden van holocaust ontkennende literatuur via het internet. Hij riskeert er vijf jaar cel. ----------------- Hahahahahahahaha. Wat een eikel. Gaan met die banaan, Duitse vrienden. Dit verhaal zal de wereld rond gaan, dus PLEASE zeg me dat dit een bekende flamingant is (ik ken die loser niet). |
Oud nieuws.
Prins Flippe is veel leuker om mee te lachen. |
Dat ze hem maar vergassen, ze kunnen er dan de martelaar van de vrije meningsuiting van maken.
Hopelijk volgen zijn volgelingen zijn voorbeeld. |
Waarom zo wreedaardig voor een gek, kaboutertje?
Daar kan je toch beter eens ferm mee lachen? Of worden jullie al door gekkemanspraat aangezet om geweld te plegen of het goed te praten? |
Citaat:
Censureer jezelf Paulus! Deze mening is een aanzet tot geweld. Jouw propaganda zou sommigen ertoe kunnen bewegen die boekhandelaar te mollen! :rofl: |
Citaat:
is daar geen fun te beleven? met je 35 geregistreerde leden. :lol: |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
ik kom eigenlijk enkel hier om op koppen gelijk de uwe te schijten, dat kan ik op mijn forum niet doen want 't zijn interessante mensen daar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
welke mening schaadt meer: beweren dat er 5000000 joden in de Holocaust gestorven zijn ipv 60000000, of dit: Citaat:
|
Citaat:
met een verschil van 999.999 doden |
Meteen uitvoeren dat experiment. Gelieve alle andere holocaust ontkenners meteen ook aan die test te onderwerpen.
![]() Zyklon-B is niets meer of minder dan blauwzuurgas en dat is, indien de concentratie voldoende is, absoluut dodelijk. Blauwzuur komt ook voor in nieuwe aardappelen, maar is in die concentratie voor normale mensen onschadelijk. Slechts mensen met een maagzuur en/of een zeer zwak hart dienen zich nieuwe aaradppelen te onthouden. Van mij mogen ze deze gozer vergassen met Zyklon-B en begraven onder een mud of 10 nieuwe Binten. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
vergeef mij |
Citaat:
Waar zit trouwens het verschil tussen het 'aanzetten tot vergassing van Jood x-y-z' en het aanzetten tot 'vergassing van Belg s-v-b(oekhandelaar)'? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be