![]() |
Enquete: november 2021
Hoe ziet U november 2021 ?
Alles achter de rug, gewoon een nare herinnering, nog wat licht gemaatregel want men weet nooit, het Nieuwe Normaal of "nog een laatste lockdown" ? |
Ik gok op exact dezelfde situatie als vandaag.
"oei, nu blijkt dat vaccin toch niet te werken tegen die varianten zeker, wie had dat nu gedacht" ==> en alles weer dicht, en weer hetzelfde riedeltje: "nog even volhouden" |
Lichte beperkingen denk ik.
Belachelijk natuurlijk. |
Het hangt af van wat voor varianten er nog opduiken, en de efficiëntie van de vaccins.
Ik zie bepaalde maatregelen wel blijvend, zoals verplicht mondmasker in winkels. Ik geloof niet dat reizen naar het buitenland verboden blijft. |
Citaat:
Reizen binnen de EU denk ik dat mogelijk zal zijn, maar verschillende bestemmingen zullen nog verboden blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus volgens jou is dit nu het nieuwe normaal voorgoed. Je bent het er dus eigenlijk mee eens dat we van maatschappij radikaal veranderd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat er in de zomer tijdelijk iets meer zal kunnen, maar dat de winter van volgend jaar zeer gelijkaardig zal zijn aan deze, wellicht met nog een pak extra maatregelen, zoals een strengere avondklok, perimeters en mondmaskers op de werkvloer (dat zal in de zomer ook al moeten, staat nog op hun to do lijstje). Ik denk dat het ook de laatste 'vrije' zomer wordt, want die virologen gaan blijven kabaal maken en volgend jaar zal de politiek niet meer tegen deze virologen durven ingaan. Ondertussen juicht de massa, want in tegenstelling tot de meesten hier, denk ik dat de maatregelen wel massaal worden gedragen door de bevolking (massahsyterie).
BTW men zal pas na de zomer er achter komen dat de vaccins niet werken, dat is nogal evident ... |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou me niet verbazen dat bepaalde posters zoals 'kga-je-niet-noemen', zouden slikken, als Marie 't opdraagt. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat men minder naar besmettingen moet kijken en meer naar ziekenhuisopnames en de druk op de zorg en het daar ook bij laten. |
|
Citaat:
|
Optimism is a duty.
|
Citaat:
Het virus is allang overgedragen voor de patient dood gaat. En hoe beter een virus cellen kan besmetten, hoe virulenter het ook kan optreden in het lichaam he. Het is enkel wanneer een virus een heel vroegtijdige dood veroorzaakt voor de patient anderen kan besmetten, dat er een evolutionaire druk is om minder rap de patient dood te maken. Maar hier is dat het geval niet: de periode van sterven komt ver na de periode van besmettelijkheid. |
Citaat:
We hebben de illustratie daarvan met het D614G virus dat in januari ontstaan is, en het gros van de Europese pieken veroorzaakt heeft in maart-april. Tegen dat men die variant zou geisoleerd hebben, daar een vaccin voor gemaakt zou hebben, dat geproduceerd hebben op grote schaal, en dat toegediend, zou de epidemie al achter de rug zijn he. De varianten die in november 2021 zullen rondwaren in een epidemische piek, bestaan nu nog niet he, die zullen in juli of augustus hun kop pas opsteken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be