![]() |
Baudet toont nogmaals zijn ware gelaat.
Voor degenen die er nog aan twijfelden dat achter al de salonpraatjes onverholen racisme schuilgaat.
https://www.demorgen.be/nieuws/baude...komt~b86102de/ Citaat:
|
zou hebben gedaan
|
Citaat:
|
Voor sommigen is elke bagatel wel goed genoeg om er een draad over op te starten. :?
|
Zou jij willen dat uw zus met een neger thuiskomt? Ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommigen zullen ook niet graag hebben dat hun dochter of zus met "nen rosse" thuiskomt.
Maar daar een discussie over willen starten ?? Pffffftt 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik die andere cultuur die bij een neger hoort (of een bleke bruine godbetert) niet moet hebben in mijn privé leven. Andere culturen dat is iets voor op verlof. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
De Noord-Nederlandse verkiezingen zijn in aantocht. Dit is uiteraard het ogenblik voor het uiterst links nepnieuwswezen om de tegenstander openlijk nog zwarter te maken. Enkel erg onnozele zielen trappen in deze achterbakse, misleidende leugens. Het Noord-Nederlands (ook: Deens, Iers) nieuwswezen is trouwens in Zuid-Nederlandse handen. Is uw berichtgeving op dit overlegoord wel ernstig bedoeld? Het heeft veel meer weg van een uiterst links spotbeeld. Met Heel-Nederlandse groeten |
Citaat:
Mijn dochter? 't Ging hier over mijn zuster. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men kan uit uw berichtgeving afleiden dat u zelf een zwarte (neger) bent. Wanneer daveren de spotwagens door de Aalsterse wegen? Met Aalsterse groeten |
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner mij nog goed dat ze tijdens hun jeugdige jaren alledrie nogal dweepten met Wesley Snipes en Eddie Murphy. Dus met een volledig verwesterde zwarte had het eventueel misschien nog gekund (tenzij het uiteraard een islamitische zwarte zou zijn). Maar ze hebben altijd autochtone lieven gehad. Maar bon, ik heb mij uiteraard nooit gemoeid met de vriendjes van mijn dochters. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be