![]() |
Joe Biden krijgt last van geheugenverlies
https://www.washingtonpost.com/polit...ht-activities/
Poppa Joe begint zich dingen te herinneren die nooit hebben plaatsgevonden. Mss ten gevolge van zijn leeftijd? ZO blijft hij beweren dat hij betrokken was bij de mensenrechtenbeweging en deelnam aan manifestaties e.d. en hij dat voelde. In werkelijkheid heeft Joe daar geen klop aan meegedaan. Waarom hij toch zo graag wil dat we deze onzin geloven is haast pathetisch. |
Politici liegen, liegen en liegen, en het geheugen speelt iedereen parten. So what. Je gaat je toch niet verlagen tot de drek die Bjorn Soennens, de VRT, DPG media en het mediahuis spuiten zeker. Pak Biden maar op zijn antiwitracistische, reactionaire, discriminerende, antimiddenklasse politiek. Niet weer vier jaar 'nieuws' dat nooit over inhoud gaat aub.
|
Citaat:
|
Zou het kunnen? We krijgen misschien Harris? Of blijft hij als hoogbejaarde man president? Brezhnev bleef ook secretaris-generaal van de Sovjetunie tot het einde, ook al was hij erg sloom op het einde en kon hij amper praten. Hij had al een beroerte gehad tegen 1979.
https://www.youtube.com/watch?v=E66oM2iAMwM Ik denk dat Biden niet zo ver zit hoor en dat het typich politicus-spelen is. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens loopt er momenteel op Canvas een vierdelige Amerikaanse docu over president Reagan. Wat een schurk, zeg:evil: |
Citaat:
|
In een traditionele politieke wereld zou ik mezelf een R-aanhanger, type John McCain noemen in de US. Een GOP die samenwerkt zoals met een (jongere) D- Biden in de realiteit van hun politiek. Vandaag zijn beide partijen (D & R) absurd gepolariseerd en alle windstreken kwijt.
McCain is dood, Biden te oud. De nieuwe lichting? Gewikt en te licht bevonden aan beide kanten. 't Volk morde en koos in al zijn/haar stupiditeit voor sociopaat Trump en kreeg zodoende de Oen-in-Chief die het verdiende. Het ergste: na die ervaring heeft dat volk niks bijgeleerd. Mijn -hopelijk- foute prognose: Wachten tot 2024 op een nieuwe Oen-in-Chief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat had ik nooit gedacht , wie zou zoiets nou kunnen denken ?? :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Mijn ouders keken naar Django Unchained (onderwerp slavernij in de VS). Het duurde echt niet lang of ik lag rustig te pitten terwijl de film speelde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be