Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Joe Biden krijgt last van geheugenverlies (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257606)

Elio di Supo 11 februari 2021 16:00

Joe Biden krijgt last van geheugenverlies

https://www.washingtonpost.com/polit...ht-activities/

Poppa Joe begint zich dingen te herinneren die nooit hebben plaatsgevonden. Mss ten gevolge van zijn leeftijd? ZO blijft hij beweren dat hij betrokken was bij de mensenrechtenbeweging en deelnam aan manifestaties e.d. en hij dat voelde. In werkelijkheid heeft Joe daar geen klop aan meegedaan. Waarom hij toch zo graag wil dat we deze onzin geloven is haast pathetisch.

Vlad 11 februari 2021 16:40

Politici liegen, liegen en liegen, en het geheugen speelt iedereen parten. So what. Je gaat je toch niet verlagen tot de drek die Bjorn Soennens, de VRT, DPG media en het mediahuis spuiten zeker. Pak Biden maar op zijn antiwitracistische, reactionaire, discriminerende, antimiddenklasse politiek. Niet weer vier jaar 'nieuws' dat nooit over inhoud gaat aub.

Elio di Supo 11 februari 2021 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9602474)
Politici liegen, liegen en liegen, en het geheugen speelt iedereen parten. So what. Je gaat je toch niet verlagen tot de drek die Bjorn Soennens, de VRT, DPG media en het mediahuis spuiten zeker. Pak Biden maar op zijn antiwitracistische, reactionaire, discriminerende, antimiddenklasse politiek. Niet weer vier jaar 'nieuws' dat nooit over inhoud gaat aub.

Ik weet dat we sinds Trump aan veel gewoon zijn geraakt. Maar als de leider vh Vrije Westen op een leugen wordt betrapt mogen we daar toch eventjes bij stilstaan nietwaar? Of heeft Trump zo'n diepe impact gehad?

Weyland 11 februari 2021 17:25

Zou het kunnen? We krijgen misschien Harris? Of blijft hij als hoogbejaarde man president? Brezhnev bleef ook secretaris-generaal van de Sovjetunie tot het einde, ook al was hij erg sloom op het einde en kon hij amper praten. Hij had al een beroerte gehad tegen 1979.

https://www.youtube.com/watch?v=E66oM2iAMwM

Ik denk dat Biden niet zo ver zit hoor en dat het typich politicus-spelen is. ;-)

Den Ardennees 11 februari 2021 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9602507)
Ik weet dat we sinds Trump aan veel gewoon zijn geraakt. Maar als de leider vh Vrije Westen op een leugen wordt betrapt mogen we daar toch eventjes bij stilstaan nietwaar? Of heeft Trump zo'n diepe impact gehad?

Ofwel is het anti-Biden-propaganda die uit het Trump-kamp komt?

Elio di Supo 11 februari 2021 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9602854)
Ofwel is het anti-Biden-propaganda die uit het Trump-kamp komt?

Het gelinkte artikel komt uit The Washington Post. Niet meteen een pro-Trump krant zou ik zeggen.

Boduo 11 februari 2021 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9602855)
Het gelinkte artikel komt uit The Washington Post. Niet meteen een pro-Trump krant zou ik zeggen.

Gazettenpraat ?

Den Ardennees 11 februari 2021 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9602855)

Mja.
Overigens loopt er momenteel op Canvas een vierdelige Amerikaanse docu over president Reagan. Wat een schurk, zeg:evil:

Elio di Supo 11 februari 2021 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9602870)
Gazettenpraat ?

Omdat de bron een krant is, is het automatisch "gazettenpraat"? Heel geestig Boduo, knap gevonden. Heb je nog zo van die simpliciteiten?

Jay-P. 12 februari 2021 03:56

In een traditionele politieke wereld zou ik mezelf een R-aanhanger, type John McCain noemen in de US. Een GOP die samenwerkt zoals met een (jongere) D- Biden in de realiteit van hun politiek. Vandaag zijn beide partijen (D & R) absurd gepolariseerd en alle windstreken kwijt.
McCain is dood, Biden te oud. De nieuwe lichting? Gewikt en te licht bevonden aan beide kanten.

't Volk morde en koos in al zijn/haar stupiditeit voor sociopaat Trump en kreeg zodoende de Oen-in-Chief die het verdiende.
Het ergste: na die ervaring heeft dat volk niks bijgeleerd.
Mijn -hopelijk- foute prognose: Wachten tot 2024 op een nieuwe Oen-in-Chief.

patrickve 12 februari 2021 05:09

Citaat:

Politici liegen, liegen en liegen, en het geheugen speelt iedereen parten.

Dat is het probleem van de politiek. De geheugeninspanning om U al die leugens te herinneren is niet menselijk meer. Heeft niks met seniel zijn te maken. Als je vele jaren erop zitten hebt als politicus heb je zodanig veel gelogen dat geen kat dat nog allemaal kan bijhouden he.

fcal 12 februari 2021 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9602983)
... Als je vele jaren erop zitten hebt als politicus heb je zodanig veel gelogen dat geen kat dat nog allemaal kan bijhouden he.

De gelaarsde kat kan dat wel. ;-)

cookie monster 13 februari 2021 22:24

Citaat:

Politici liegen, liegen en liegen, en het geheugen speelt iedereen parten.

Politiekers die liegen ?? 8O Asjemenou , wat vertel je ons nu ?? :oops: :-o
Dat had ik nooit gedacht , wie zou zoiets nou kunnen denken ?? :oops:

N-VA 13 februari 2021 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 9602523)
Zou het kunnen? We krijgen misschien Harris? Of blijft hij als hoogbejaarde man president? Brezhnev bleef ook secretaris-generaal van de Sovjetunie tot het einde, ook al was hij erg sloom op het einde en kon hij amper praten. Hij had al een beroerte gehad tegen 1979.

https://www.youtube.com/watch?v=E66oM2iAMwM

Ik denk dat Biden niet zo ver zit hoor en dat het typich politicus-spelen is. ;-)

Ik denk ook dat Biden zijn termijn niet zal uitdoen, een vrouwelijke zwarte president van Amerika is toch de natte droom van de democraten. Als het niet lukt via verkiezingen kan het altijd via een omweg.

Elio di Supo 13 februari 2021 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9604406)
Ik denk ook dat Biden zijn termijn niet zal uitdoen, een vrouwelijke zwarte president van Amerika is toch de natte droom van de democraten. Als het niet lukt via verkiezingen kan het altijd via een omweg.

Mijn gedacht. Ik heb zo'n vermoeden dat hieromtrent al afspraken zijn gemaakt. Het aftreden zal juist getimed moeten zijn om het dramatisch effect te verhogen.

Universalia 13 februari 2021 23:56

Citaat:

Ik denk dan weer dat u niet alleen bent die dat denkt.

p.s.

Mijn ouders keken naar Django Unchained (onderwerp slavernij in de VS).

Het duurde echt niet lang of ik lag rustig te pitten terwijl de film speelde.

patrickve 14 februari 2021 09:10

Citaat:

Ik denk ook dat Biden zijn termijn niet zal uitdoen, een vrouwelijke zwarte president van Amerika is toch de natte droom van de democraten.

Maar op dat ogenblik worden wel alle negers racisten natuurlijk. Want dan zijn het de negers die institutioneel de macht vertegenwoordigen.

Elio di Supo 14 februari 2021 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9604553)
Maar op dat ogenblik worden wel alle negers racisten natuurlijk. Want dan zijn het de negers die institutioneel de macht vertegenwoordigen.

Dan waren ze ook al gedurende 8 jaren racistisch met Obama aan het roer.

denkimi 14 februari 2021 12:17

Citaat:

de eerste vrouwelijke president van amerika zal dan nog niet eens verkozen zijn, maar enkel als aanhangsel van een man aan de macht komen. :-D

Elio di Supo 14 februari 2021 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9604723)
de eerste vrouwelijke president van amerika zal dan nog niet eens verkozen zijn, maar enkel als aanhangsel van een man aan de macht komen. :-D

Zoals Eva uit de rib van Adam kwam.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be