![]() |
Welke cliches kan u bevestigen?
Amerikanen die baseballpetten en geruite hemden dragen en rondrijden in een pick up zijn idd dommekloten die zich wsl afrukken in hun outhouse.
|
house.... outhouse!
|
vakbondsdélégés zijn de meest luie 'werknemers' die je kan hebben. Ik had de chance ooit de helft van alle afgevaardigden in het bedrijf in mijn ploegen te hebben. Die deden werkelijk niets. Ene was zelfs de europese afgevaardigde. Hij was hierdoor letterlijk de helft van de tijd niét aanwezig in het bedrijf. En als hij er wel was, deed hij vanalles en nog wat behalve zijn werk
|
Vlamingen die baseballpetten en geruite hemden dragen en rondrijden in een pick up zijn idd dommekloten die snel verpauperen aan de pomp.
|
Negers zijn lui.
|
Citaat:
Rokertjes (zwart aan de binnenzijde) zijn inderdaad lui. Met rookvrije groeten |
Citaat:
Voor hij vertrok naar zijn werk gaf mijn nonkel de man de opdracht om het gras af te rijden. Komt hij na zijn werk thuis, ligt de tuinman in de tuin te slapen, gras niet afgereden. De man beweerde stellig dat hij het gras wel had afgereden, hij begreep niet hoe mijn nonkel het verschil zag... |
Citaat:
Wat met de zeer arme Vlamingen die geen honkbalknuppel of laadbakwagen kunnen veroorloven? Bij voorbaat dank |
Citaat:
|
Citaat:
Dit overlegoord zou volgens iemand met zeer veel "domme kloten" opgescheept zitten, ongeacht de geldelijke toestand van deze leden. Hij heeft niet zo lang geleden een draad ter ere van dit droevig gegeven geopend. Deze draad werd door onze toezichthouders snel verwijderd. Welke mannen vallen volgens de doorluchtige heer Koenaard Depuydt onder de noemer "domme kloten": rokers (vooral de rokende vreemdelingenhaters) drankverslaafden alle mannen die aan overgewicht lijden kroonvolgelingen hoofddoekdragers sluikstorters gebruikers van bestrijdingsmiddelen en geurwater gokverslaafden (anders) gelovigen nepnieuwsgelovers het arbeidersvolk dat het betaald voetbal steunt honden of poezenliefhebbers mannen onder de sloef aarsbeukers taalvervuilers Dietse (Vlaamse, Zuid-Nederlandse) Belgs -of Waalsgezinden blauwe handhavers enz. Wijven hebben geen kloten dus kunnen niet meegeteld worden. Hun geestelijk en lichamelijk vermogen is steeds ondergeschikt aan die van een man. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Hetgeen wat nog aan de reeks toegevoegd kan worden zijn de leden die nog steeds geloven dat de doorluchtige heer Koenaard Depuydt een bijkomende aanmeldnaam is van een ander werkzaam lid. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op het werk was er recent ook eentje, een ingenieur. Als ze haar tas ging uitspoelen stond ze een kwartier aan de gootsteen. |
Citaat:
De doorluchtige heer Koenaard Depuydt begrijpt uw woede. Hij was ooit op een plek tewerkgesteld waar enkel zwarten aanwezig waren. Hij doelt hier uiteraard op de minderwaardige rokertjes met hun zwart geblakerde longen en dus niet zoals andere leden op mensen met een donkere huid of uiterst-rechts gedachtengoed. Deze stinkende nietsnutten waren om de vijf voeten weg om één te gaan roken. De doorluchtige heer was bijgevolg alleen om de noeste arbeid voort te brengen. Het wordt hoogtijd om deze luie smeerlapjes te doen boeten voor hun zelfzuchtige, vervuilende houding. Citaat:
Het Waals woord "ingenieur" is mannelijk. De hersenen van alle wijven zijn te klein om de ingewikkelde leerstof die een vernuftelingopleiding met zich meebrengt te begrijpen en te onthouden. Wijven zijn niet enkel dommer maar ook zwakker, kleiner en luier dan het voortreffelijke mannelijke geslacht. Dit is ondertussen meermaals wetenschappelijk bewezen. Zij zijn daarom ook niet geschikt voor lichamelijke arbeid. Waarvoor zij wel geschikt zijn is een zeer groot raadsel. Het betaamt niet om beide geslachten op dezelfde arbeidsplek toe te laten. Met mannelijke, rookvrije groeten |
Citaat:
Met veel plezier lees ik uw hoogstaande reactie's. Ik deel uw afkeer voor zwarten, of met andere woorden rokers. Op mijn werkplek zijn er ook die meer buiten staan dan aan hun bureel zitten. Eveneens met mannelijke, rookvrije groeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be