![]() |
Misdaad loont: Mawda
Zij (de ouders die hun kind eerst al eens in een koelwagen hadden gestopt) mogen blijven
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02...s-land-van-st/ maar de agent wordt veroordeeld. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02...is-zaak-mawda/ |
Dus je kind in een levensgevaarlijke illegale situatie brengen, en (vermoedelijk)dan nog als schild gebruiken, blijft ongestraft.
|
Als die agent veroordeeld wordt moest heel het land uit protest een half uur buiten gaan staan....
|
Citaat:
Diezelfde flikken die een grote muil opzetten tegen Jan met de Pet, maar op hun hoofd laten schoppen als het bruin mannen zijn? Ga zelf maar buiten staan. 0 respect voor de flikken. |
Citaat:
Die rotzak krijgt dan een jaar voorwaardelijk, hij zal er eens goed mee lachen. Waarschijnlijk dacht hij, een jaar voorwaardelijk, daar kun je het niet eens voor laten. |
Citaat:
Zo een gemene lage leugenachtige beschuldiging heb ik op dit forum nog nooit gelezen en ik hoop dat nooit meer te lezen ook... Doe eens moeite om te lezen wat er over gepubliceerd word aub |
Citaat:
|
Citaat:
Ga je dat ook met verontwaardiging veroordelen? |
Citaat:
Mijn conclusie.....bij de volgende aanleiding tot achtervolging kijkt ge als agent beter de andere kant op en beperkt ge u tot een eventuele parkeerboete schrijven.... |
Ik blijf nog altijd van mening dat de agent van dienst de schuld niet in de schoenen moet geschoven worden.
Op de vlucht slaan met kleinde kinderen, in een bestelwagen, het blijft een gevaarlijke tocht. Personen die op die manier andere landen proberen te bereiken zouden in bepaalde gevallen zoals dit gelijk terug huiswaarts moeten gestuurd worden, laat dat uiteindelijk eens een voorbeeld zijn en niet zoals men nu doet de pogingen van de 'Paard van Troje vaarders' nog wat aan te wakkeren om in andere landen voet aan de grond te zetten. Doet mij beetje denken aan dat kleintje dat op een strand dood gevonden is. Dat zijn voor iedereen schrijnende beelden maar wie was eigenlijk 'de dader?' De vader die een verschrikkelijk gevaarlijke tocht opgezet had omdat hij, was het in Zweden, naar de tandarts wilde gaan. Yeah right!!! :roll: |
Citaat:
|
Wat ik mij nu afvraag: had die agent geen toestemming van hogerhand om zijn wapen te gebruiken?
|
Citaat:
Het zou jullie allemaal sieren mocht je van dit voorval geen drama maken. Sommigen krijgen een beroep dat in de ogen van het plebs hen rangschikt bij bLoedzuigers. Heb jij al een politieker tegen gekomen die de opdracht kreeg om te schieten op inbrekers? Keuze is eenvoudig. Niet meer schieten dus. Als ze in een wagen vluchten mag er zeker niet geschoten worden. Dan moet de overheid noch de politie zich geen onnozel vragen stellen alvorens ze hun blaffer gebruiken. Conclusie? Schieten alleen nog op misdadigers die geen voertuig gebruiken. Of op voetgangers misschien? Och kom. Als je een bijzonder werk mag/moogt doen ben je altijd de pineut. Zowel als je doet wat uw opdracht was als je het niet doet. Gezeurd wordt er toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van de ene kant lees ik dat de agent niet gehandeld heeft volgens de voorgeschreven richtlijnen. Langs de andere kant lees ik dat het politiehandboek omwille van deze tragedie zal aangepast worden. Dingdong.
Hoe een bank overvallen: kidnap een peuter en gebruik die als schild. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik niet mis is ben staat dat nochtans in de strafwet omschreven als een misdrijf. |
Citaat:
Ahja, het moet maar geen bank overvallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be