![]() |
Politie 2 maten en gewichten?
https://www.hln.be/brussel/twintigta...itie~a1a9833d/
Een vrouwenbeweging die terecht opkomt voor wat de vrouwen tegenwoordig allemaal moeten ondergaan wordt opgepakt terwijl ze geen enkele schade aanrichten en vreedzaam betogen. BLM ramt de boel in mekaar, sticht brand, plundert en doet maar op, de politie is met te weinig volk .....? Me Too zal ook wel zijn scherpe kantjes hebben maar men mag terecht de vrouwen wat meer respecteren. |
Eindelijk,eindelijk konden "onze flikken" nog eens er los in gaan zonder het risico te lopen dat hun tegenstanders hard en gericht terugsloegen en meteen nog eens de bron van hun "probleem",het lokale politiecommisariaat, kwamen herinrichten...
ach....good 'ol Times.....een flik heeft dat af en toe eens nodig hé? :-D (voor de verkeerd verstaanders.....ironiemeter op maximum oké? ) |
Vreedzaam betogen, ja ja. Net voor de avondklok inging. Kwestie van 'beleefd beledigen en subtiel uitdagen": onovertroffen.
Maar toch is het juist: enkel het agressiefste uitschot wordt met rust gelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200607_04984181 |
Citaat:
Toch een beetje dom om dit kort voor de avondklok te doen. Hoewel, misschien is het opzet en komt juist hierdoor het onderwerp in de schijnwerper. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als je het vergelijkt met de rest van het artikel dan zou ik durven twijfelen. |
Citaat:
|
Citaat:
"een feministisch en solidair netwerk ". |
Citaat:
Hoe ze hier "officieel" heten weet ik niet maar het is van hetzelfde soort met dezelfde waarden en wandaden. Dat moet men aanpakken zodat de straat weer van "iedereen" wordt. En dat vrouwen voor sommigen meer en meer lustobjecten worden die zo maar te "nemen" zijn kan men ook niet ontkennen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat drijft ze? Hun oer instinkt en ingebakken minachting voor vrouwen en andersdenkenden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be