![]() |
Zijt gij al in Antwerpen geweest? Wanneer?
#TomWaes ;-)
Toen ik nog een pagadder was naar de zoo. Later een paar keer professioneel voor vergaderingen. |
Citaat:
Voor de zoo toen ik zeer jong was. En later natuurlijk met wandelingen op de Meir. De Brabo ook gezien. |
Toch wel een aantal keren, ik heb er zelfs nog een korte tijd gewerkt.
Eerst keek ik er tegenop maar het zijn eigenlijk aangename mensen. |
Alleen om naar de bakker te gaan.
|
Citaat:
#goedekoffiekoeken |
Die Limburgse bakster heeft misschien nooit Antwerpen bezocht, maar waarschijnlijk wel Aken. Toch schokerend hoe het bestaat dat iemand Antwerpen nooit bezocht heeft. Maar allez, zeg.
|
Er zijn bepaalde wijken in Antwerpen waar ik zelden geweest ben. Antwerpen-Noord bv. Luchtbal ken ik ook niet goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooie stad. De Bocadero, place to be. Ook leuke restaurants, leuke cafekes, en eens wandelen met z'n tweetjes door villa tinto en het falcon plein. |
Citaat:
|
Citaat:
cokesnuivende navelstaarders 't Noord is veel interessanter. |
Citaat:
|
Eigenlijk kom ik nog zelden in (groot)steden.
Zelfs in het boerengat Aalst of Ninove, de streek waar ik woon, kom ik nog enkel uit noodzaak. |
Citaat:
Waes was trouwens ook nog nooit in nationaal park hoge Kempen geweest. Ikzelf ben het laatst in Antwerpen geweest zo ongeveer 35 jaar geleden naar de zoo. Dat was om de kinderen te laten kennis maken met de trein. Voor het overige enkel 2 keren sportpaleis, en (liefst zo weinig mogelijk) over de ring rijden. |
Ik ben er de voorbije 11 maanden vooral niet veel weggegaan. Hoe zeer ik ook van mijn stad, dat is "derover".
|
Luchtbal voor den Trix
En heel soms iets gaan eten. |
Citaat:
Op 5 maart treden de Sisters of Mercy er op, maar ik heb er geen goed oog in dat dat zal kunnen doorgaan. In de Luchtbal heb je cc Luchtbal. |
Citaat:
Het eerste concert dat ik er zal bezoeken sinds bijna drie jaar zal Sepultura zijn in november. Samen met de AB mijn favoriete zaal. :-) |
In de Roma ga ik in dezelfde maand Doe Maar bekijken. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be