![]() |
Zijt gij al in Gent geweest? Wanneer?
Als kleine gast naar het Gravensteen.
Later een paar keer professioneel. |
Een aantal keer, ja. Mooie stad.
Ik ben er geweest toen ik jong was, toen ik ouder was. |
Ik ben er wel eens geweest, ja. :-)
Toen ik geboren werd bracht ik er mijn eerste seconde door. |
Citaat:
Ik kom eigenlijk ook bijna nooit in Mechelen. Zoveel existentiële problemen. ;-) |
Citaat:
Tja, ik ben in Gent geboren en getogen, woon er nog steeds (op een paar km van mijn ouderlijke huis) en zal er waarschijnlijk mijn laatste adem uitblazen. |
Citaat:
Dat was niet de bedoeling van deze draad. |
Citaat:
|
Gent. Dat is toch een dikke 6 jaar geleden. Ik heb veel meer in Nederland en Wallonië bezocht de laatste tijd. Ook Limburg en de rest van de provincie Antwerpen en het landelijke Oost-Vlaanderen. Toch toffe herinneringen aan Gent en ik kom nog wel een keer terug. Ik heb er nog twee jaren '80-fietsen achtergelaten die ik lang in Gent heb gebruikt en zelf van een Antwerps containerpark heb gehaald en zelf om me er te verplaatsen ('gegraaid' buiten de ogen van ijzermarchanten :lol:).
Twee fietsen met een provincieplaat met Antwerpen op. Ik hoop dat er nu een Gents of West-Vlaams studentinneke mee rijdt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijt gij al in Gent geweest? Wanneer?
Yep.
Maar das wel al een tijdje geleden. Ben ik door Gent gereden om naar Antwerpen te gaan. Wel een rare stad Gent. Aan het station kan je daar den tram nemen om naar Moskow te gaan ... 8O |
Citaat:
|
Ik heb in Gent gewoond van 1998 tot 2010. St-Amandsberg eigenlijk.
|
Citaat:
Bij de Pol in het jeneverkot. En in het bierhuis aan de waterkant. Ook lekker eten, en goed logement. |
Vroeger, zo'n 20 jaar geleden, regelmatig. 's middags in "De Witte Olifant" in de Zwarte Zusterstraat iets eten...Met die van ons de boetieks afdweilen.
Nu nooit meer. Met de wagen is dat niet meer te doen, noch het in Gent rijden, noch het parkeren tegen redelijk tarief. Als ze nu wil winkelen gaan we naar Brugge of Nieuwpoort. |
Eén maand in de Leopoldskazerne gewoond. :)
|
Citaat:
Ik zie ook niet in hoe het Brugse centrum gemakkelijker is om met de wagen door te rijden dan het Gentse. Nee Skobel, Gent is te links. :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
Het Gravensteen Gent dat is toch daar waar men nog steeds aan een brug aan het knoeien is? :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be