![]() |
Vlamingen zijn een nazi-ras, door Hitler van de walen bevrijdt
Vlamingen zijn janetterige nazi's,
ze stinken uit hun muil, ze zijn volkomen decadent, ze criticeren alle culturen , maar kunne zelf geen baby's maken, hun films en televisie zijn oersaai, het zijn allemaal dikke alcoholisten, *knip* vlaming kom in brussel, en krijg de rochel |
jouw gefrustreerde praat wijst erop dat we goed bezig zijn.
|
Citaat:
|
maar welk,
ik ben niet racistischer dan de andere mensen hier, en daarbij is het enkel een reactie, en in vlaamse taal uitgedrukt, ik ben hier niet 24/24, jullie zijn de randdebielen die hier constant zitten te posten, niet ik, jullie hebben niks anders te doen dan jullie land naar de kloten te helpen door nazi propaganda te posten, daarentegen is mijn provocatie echt nog gezond hoor |
Citaat:
|
voil�*
|
Anderzijds heb ik natuurlijk evenveel recht om te zeggen dat jij professionele hulp nodig hebt, nietwaar? :-P
|
Citaat:
ik ben goed in mijn vel van pro-derde wereld militant, ik sta tenminste aan de kant van de zwaksten, ik ben geen racist die daarbij de wereld ook nog is uitbuit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol:
Nana, Herr Kanzler, wass machen sie denn hier? Wissen sie dann nicht das es hier sehr gefährlich ist, mit all diesen 'Nazi-jäger'... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft het Vlaams BlokBelang ergens een plantage waar ze die imbecielen kweken??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be