![]() |
Wat staat er op uw bouquetlist?
Bucketlist, sorry.
Ik heb me net voorgenomen de volledige reeks van S.A.S. te lezen. Met dank aan de doorluchtige grappen in een andere draad waardoor ik op dit idee kwam. En wat zijn jullie nog van plan? ![]() |
Ik dacht al dat ge de bouquet reeks ging lezen. ;-) 8O
Edit: Mijn bucket list is om alle ongelezen boeken en films die hier nog liggen af te werken. :? |
Citaat:
|
Euh, mods, kunnen jullie die kanjer van een tikfout in de titel verbeteren aub?
![]() |
bier drinken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle films van Belmondo bekijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukzak. ;-) Edit: ik heb mij nu opgelegd dat ik tien boeken of films moet lezen/zien voor ik 1 nieuwe koop. |
Citaat:
![]() Bijkomend probleem: ik ben verslaafd aan naar de bibliotheek gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Gitaar leren spelen. Al vrees ik dat mijn buren dat niet zo tof gaan vinden. - Verhuizen naar Engeland. Veel praktische bezwaren echter. - Weer meer gaan schrijven. Al is het maar een blog die niemand leest. Voor een boek heb ik geen geschikt onderwerp. - Istanbul verkennen. Stomme corona gooide roet in het eten. - Antropologie gaan studeren. Niet dat ik dat werkelijk ga doen: ik ben niet in de wieg gelegd voor het veldwerk en ik vrees dat er te veel aandacht zal gaan naar feministische en postmodernistische stromingen. - Geen tijd meer verspillen aan dit forum en mij sowieso verre houden van politiek. |
Citaat:
Constantinopel! Ik ken aangenamere steden om te verkennen. https://www.independent.co.uk/news/w...-10472140.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be