![]() |
niets wast witter dan Omo of een sos
witwas operatie van start.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Plotseling duikt Vande Lanotte weer op. :lol:
|
Citaat:
|
Vande MijnKlote is een sos, en dus doet die alles voor geld. Liefst veel geld.
|
Van geloofwaardigheid gesproken...:lol::lol:
Nen gepensioneerde politieker die nen andere moet indekken. :-D |
In vergelijking met VDL is sihame een braaf schoolmeisje. Niet raar dat 1 van de onbetwiste koning van corruptie en fraude in belgie dan als advocaat gevraagd wordt. Als er iemand is die weet hoe je daarmee weg komt is hij het wel.
Hij of de gucht, maar die laatste is geen advocaat denk ik. |
Doet mij hééél sterk denken aan dit verhaal.
Toen beweerde diezelfde dat het boek van 2 VRT journalisten "vol fouten" zat. Op bevel van diezelfde VDL werden de heren op non-actief gezet. Belangrijke fouten werden niet gevonden in het boek... Dit lijkt mij dezelfde tactiek te zijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/De_keizer_van_Oostende Citaat:
|
zoek de vetpot
vind de sos |
Citaat:
|
Citaat:
Sihame El Kaouakibi (Open VLD) laat zich bijstaan door Johan Vande Lanotte: "Geen sprake van persoonlijke verrijking" |
Soort zoekt soort.
|
Citaat:
Citaat:
Om in te kaderen! Johan Sanctorum verwoordt hiermee tot in detail wat ik al veel langer weet, en met mij waarschijnlijk een hele hoop "verzuurde internettrollen en verslinders van fake news". Niet alleen keert de lezende Vlaming (op dit forum ook wel eens halve zolen genoemd) zich af van de politiek, ze lusten ook de gesubsidieerde "kwaliteitsmedia) niet meer. TERECHT! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be