![]() |
Met geld smijten, dat kan onze roverheid als de beste.
Het mag wat kosten, ze worden toch niet vervolgd onze geld verkwisters.
Citaat:
Citaat:
https://tweakers.net/nieuws/178452/b...wk_nieuwsbrief |
De schuld van de N-VA denk ik.
|
En ondertussen stijgt de levensduurte dag na dag...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aalst en nog enkele gemeentes plannen samenwerking om de "jongerenbendes" aan te pakken. Foute software of niet. Zo kan het niet langer.
Tiens, waar heb ik dat zopas nog gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben een jaar lang niks kunnen uitgeven immers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hadden mss beter bij Palantir hun software gekocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Recent in een discussie weer stom geweest. Ik argumenteerde tegen een grote baas van een kleine familiale onderneming dat de banken toch een kleine intrest mochten betalen die gedeeltelijk de inflatie zou compenseren. Rekening gehouden met de intrest die de banken nu al aanrekenen bleef er nog genoeg over. Dit standpunt was er echter teveel aan. Het was oorlog. Ik ben het beu om nog te praten met sommige zakenmensen. Zij worden onbeschoft als je argumenten gebruikt die tegen hun winkel ingaan. Trouwens nu gaan er een hele hoop in faling gaan. De kleintjes. Tot die weg zijn zullen we met het virus geplaagd worden. Alles wordt er aan gedaan zodat het nog een tijdje mag duren. De doden die er nog bovenop komen zijn prettig meegenomen. Zij maken plaats vrij voor nieuwe import. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wél andere dingen gezien daarentegen. Het staat op film zelfs. |
Citaat:
Het is maanden geleden. Ik geloofde hen ook niet. Tot ik het onlangs in de krant las. Het is dus géén fake news. En ja, in tegenstelling tot jou vind ik dat erg. Héél erg. Mensen die viezigheid eten van honger omdat de roverheid tekort schiet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be