Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Boycott van Vlaamse barcodes in Brussel.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25785)

Koriander 9 december 2004 12:48

Boycott van Vlaamse barcodes in Brussel....

...
Zeer simpel,
Bar-codes van Vlaamse producten (ook import door Vlaamse bedrijven) beginnen met cijfer 5 .

De boycott is begonnen.

Waarom?
'Eigen Brusselaars eerst, zeker'

mad_drone 9 december 2004 12:58

barcodes, zijn dat geen streepjes?
Verder zou ik het appreciëren als je eens ofwel bronnen geeft ifwel in K&k topics maakt

Peace 9 december 2004 13:00

Stel je voor dat wij Brussel eens zouden boycotten en al onze instellingen eruit terug trekken. de bedrijven volgen dan vanzelf omdat wij in Vlaanderen door het geld wat vrijkomt als wij Wallonië niet meer moeten ondehouden, de loonkosten zeer aanzienlijk kunnen laten zakken.

Wat overblijft van Brussel is de leegste hoofdstad van heel de wereld.

Koriander 9 december 2004 13:00

onder de barcode is er altijd een cijfer reeks,

sommige Brusselaars en Walen letten nu op hun inkopen,

want alle barcodes die beginnen met 5 >>> geld voor de Vlamingen

Mitgard 9 december 2004 13:02

de kor heeft inspiratie vandaag :lol:

Koriander 9 december 2004 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Stel je voor dat wij Brussel eens zouden boycotten en al onze instellingen eruit terug trekken. de bedrijven volgen dan vanzelf omdat wij in Vlaanderen door het geld wat vrijkomt als wij Wallonië niet meer moeten ondehouden, de loonkosten zeer aanzienlijk kunnen laten zakken.

Wat overblijft van Brussel is de leegste hoofdstad van heel de wereld.

afgesproken,
trap het af met u ministeries,
die dienen voor niks,
vlaamse salarissen worden hier toch niet geconsumeerd.
die discussie hebben we al gehad,

Koriander 9 december 2004 13:05

vlaamse bedrijven zijn niet solvabel, ze zouden zich nieteens kunnen terugtrekken of een nieuw adres kunnen hebben in Vlaanderen.

Koriander 9 december 2004 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
de kor heeft inspiratie vandaag :lol:

vooral tijd, en ja inspiratie,
soms heb ik tijd om hier te komen maar geen inspiratie,
dat is ook juist

Raven 9 december 2004 13:07

Huh! En de BuB ons maar aan't overtuigen dat we zo'n hecht Belgisch volk zijn, dat we terug samen kunnen regeren.

Kennelijk niet

instromaniac 9 december 2004 13:36

Koop niet bij Joden zeker. Waar haal je trouwens die zever? Bij Siegfried Verbeke?

Koriander 9 december 2004 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Koop niet bij Joden zeker. Waar haal je trouwens die zever? Bij Siegfried Verbeke?

nee, ik zie het gewoon, ik woon in Brussel,

het zijn de ouders die erover spraken,

maar het zijn de jongeren die het toepassen voor het moment.

Vlaanderen Boven 9 december 2004 13:47

Charmant als altijd. Ze weten toch hoe ze ons moeten belonen voor onze solidariteit.

Weg met die nazis, België barst!

Everytime 9 december 2004 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
nee, ik zie het gewoon, ik woon in Brussel,

het zijn de ouders die erover spraken,

maar het zijn de jongeren die het toepassen voor het moment.

Straks zullen de Franstaligen de Vlaamse Kust boycotten. Ah ja, als Franstaligen ernaartoe gaan, verspillen ze hun geld in Vlaanderen. In andere woorden maken ze Vlaanderen rijk. Dus, Franstaligen : ga nooit meer naar Vlaanderen. :-P

Luddo 9 december 2004 14:23

Met welk cijfer beginnen de producten uit Brussel en Wallonië?

Geertje 9 december 2004 14:38

Flahaut heeft ook eerst op de barcodes gekeken vooraleer hij de legercompensaties deed : le code bar du F16 commence ...

alpina 9 december 2004 15:11

Waar sommigen zich toch mee bezig kunnen houden he!! Maar ondertussen wel blijven zagen op die egoistische Flaminganten natuurlijk.

Geertje 9 december 2004 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Waar sommigen zich toch mee bezig kunnen houden he!! Maar ondertussen wel blijven zagen op die egoistische Flaminganten natuurlijk.

Zo is het altijd. Diegene die het hardst roept, is meestal diegene die beter zou zwijgen omwille van zijn eigen gedrag.

instromaniac 9 december 2004 17:20

Eerlijk gezegd geloof ik hier niks van Koriander. Het enige dat jij hier doet is provoceren bij de flaminganten. Ik kan me best inbeelden dat enkele fanatici onder de franstaligen meedoen aan zo'n belachelijke praktijken, maar dat zullen er zeker niet veel zijn.

Philips Inc. 9 december 2004 18:10

Citaat:

...
Zeer simpel,
Bar-codes van Vlaamse producten (ook import door Vlaamse bedrijven) beginnen met cijfer 5 .

De boycott is begonnen.

Waarom?

Een Bruneske (Bruno) uitspraak? :-D

Yann 9 december 2004 18:26

Citaat:

...
Zeer simpel,

De boycott is begonnen.

Waarom?

Deze barcode werd in eerste instantie ontwikkeld voor de Amerikaanse levensmiddelenindustrie maar wordt inmiddels door de gehele Amerikaanse industrie gebruikt. Steeds vaker wordt UPC echter vervangen door EAN-codes. UPC-A is de standaard-versie die bestaat uit vijf cijfers die de product van het product weergeven. De tweede serie van vijf cijfers staat voor het product- of het artikelnummer. Het eerste getal van de barcode staat voor de productsoort. Het laatste geeft een checksom weer. Deze wordt berekend aan de hand van de voorafgaande karakters in de barcode. De barcodelezer voert dezelfde berekening uit en vergelijkt beide uitkomsten. Zijn deze niet gelijk dan zal de code niet worden geaccepteerd.

http://www.comsa.be/service/barcodes.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be