![]() |
Boycott van Vlaamse barcodes in Brussel....
...
Zeer simpel, Bar-codes van Vlaamse producten (ook import door Vlaamse bedrijven) beginnen met cijfer 5 . De boycott is begonnen. Waarom? 'Eigen Brusselaars eerst, zeker' |
barcodes, zijn dat geen streepjes?
Verder zou ik het appreciëren als je eens ofwel bronnen geeft ifwel in K&k topics maakt |
Stel je voor dat wij Brussel eens zouden boycotten en al onze instellingen eruit terug trekken. de bedrijven volgen dan vanzelf omdat wij in Vlaanderen door het geld wat vrijkomt als wij Wallonië niet meer moeten ondehouden, de loonkosten zeer aanzienlijk kunnen laten zakken.
Wat overblijft van Brussel is de leegste hoofdstad van heel de wereld. |
onder de barcode is er altijd een cijfer reeks,
sommige Brusselaars en Walen letten nu op hun inkopen, want alle barcodes die beginnen met 5 >>> geld voor de Vlamingen |
de kor heeft inspiratie vandaag :lol:
|
Citaat:
trap het af met u ministeries, die dienen voor niks, vlaamse salarissen worden hier toch niet geconsumeerd. die discussie hebben we al gehad, |
vlaamse bedrijven zijn niet solvabel, ze zouden zich nieteens kunnen terugtrekken of een nieuw adres kunnen hebben in Vlaanderen.
|
Citaat:
soms heb ik tijd om hier te komen maar geen inspiratie, dat is ook juist |
Huh! En de BuB ons maar aan't overtuigen dat we zo'n hecht Belgisch volk zijn, dat we terug samen kunnen regeren.
Kennelijk niet |
Koop niet bij Joden zeker. Waar haal je trouwens die zever? Bij Siegfried Verbeke?
|
Citaat:
het zijn de ouders die erover spraken, maar het zijn de jongeren die het toepassen voor het moment. |
Charmant als altijd. Ze weten toch hoe ze ons moeten belonen voor onze solidariteit.
Weg met die nazis, België barst! |
Citaat:
|
Met welk cijfer beginnen de producten uit Brussel en Wallonië?
|
Flahaut heeft ook eerst op de barcodes gekeken vooraleer hij de legercompensaties deed : le code bar du F16 commence ...
|
Waar sommigen zich toch mee bezig kunnen houden he!! Maar ondertussen wel blijven zagen op die egoistische Flaminganten natuurlijk.
|
Citaat:
|
Eerlijk gezegd geloof ik hier niks van Koriander. Het enige dat jij hier doet is provoceren bij de flaminganten. Ik kan me best inbeelden dat enkele fanatici onder de franstaligen meedoen aan zo'n belachelijke praktijken, maar dat zullen er zeker niet veel zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.comsa.be/service/barcodes.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be