Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Tweets van Marc Van Ranst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257889)

duveltje382 27 februari 2021 10:23

Tweets van Marc Van Ranst

Gisteren las ik op twitter en bijzonder bericht van Marc Van Ranst ,1 dag na zijn corona vaccin ,

Had hij

Een beetje pijnlijke arm

36,8 graden lichaamstemperatuur

En geen G5 stralingen

Moest grappig zijn :roll::roll::roll:

edwinp 27 februari 2021 10:25

was er geen live uitzending van zijn vaccinatie ? tjein

parcifal 27 februari 2021 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 9614811)
Gisteren las ik op twitter en bijzonder bericht van Marc Van Ranst ,1 dag na zijn corona vaccin ,

Had hij

Een beetje pijnlijke arm

36,8 graden lichaamstemperatuur

En geen G5 stralingen

Moest grappig zijn :roll::roll::roll:

Nog geen 5G ontvangst schreef hij.
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...50417400528898

En dat is logisch want hij kreeg het Astra Zeneca Vaccin, iedereen weet dat 5G ontvangst enkel kan met mRNA vaccins zoals die van Pfizer en Moderna. :-D

duveltje382 27 februari 2021 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9614819)
Nog geen 5G ontvangst schreef hij.
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...50417400528898

En dat is logisch want hij kreeg het Astra Zeneca Vaccin, iedereen weet dat 5G ontvangst enkel kan met mRNA vaccins zoals die van Pfizer en Moderna. :-D

Idd

Maar ik refereerde naar een eerdere tweet

Vlad 27 februari 2021 13:31

Ik vraag me af of hij wel al aan de beurt was om gevaccineerd te worden. Volgens mij zijn nog lang niet alle 65 plussers, risicopatiënten en zorgverleners gevaccineerd. Hij heeft denk ik ook speciaal voor het Astravaccin gekozen, als signaal, maar de rest van de bevolking mag helemaal niet kiezen. Meneer is weer meer.

duveltje382 27 februari 2021 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9615004)
Ik vraag me af of hij wel al aan de beurt was om gevaccineerd te worden. Volgens mij zijn nog lang niet alle 65 plussers, risicopatiënten en zorgverleners gevaccineerd. Hij heeft denk ik ook speciaal voor het Astravaccin gekozen, als signaal, maar de rest van de bevolking mag helemaal niet kiezen. Meneer is weer meer.

GROOT GELIJK ,zo denk ik er ook over ,hij zou juist het voorbeeld moeten geven, trouwens mag hij wel het vaccinatie centra kiezen, zoals wij dat niet kunnen, laat staan het vaccin zelf kiezen ,wat een arrogant mannetje zeg

Oma 27 februari 2021 14:21

Als hij al de voorkeur kreeg van een vaccin, dan zal het eerder een placebo geweest zijn, dat kan toch niemand controleren. En als dat zou uitkomen doordat een insider het verklapt, dan kan hij de schuld afschuiven op wie de spuit gezet heeft, of die een vergissing beging en zich toch nog voor de domme houden.

duveltje382 27 februari 2021 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9615059)
Als hij al de voorkeur kreeg van een vaccin, dan zal het eerder een placebo geweest zijn, dat kan toch niemand controleren. En als dat zou uitkomen doordat een insider het verklapt, dan kan hij de schuld afschuiven op wie de spuit gezet heeft, of die een vergissing beging en zich toch nog voor de domme houden.

Zou dat verschil maken?

Oma 27 februari 2021 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 9615066)
Zou dat verschil maken?

Ja van een placebo kun je niet doodgaan of onbekende nevenwerkingen krijgen.

duveltje382 27 februari 2021 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9615078)
Ja van een placebo kun je niet doodgaan of onbekende nevenwerkingen krijgen.

Maar ik bedoel bij Marc hé ,mss Hersencellen die verdwijnen, als hij die al had

Oma 27 februari 2021 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 9615085)
Maar ik bedoel bij Marc hé ,mss Hersencellen die verdwijnen, als hij die al had

Dat weet ik niet, ik ken geen mediageile, machtswellustige psychopaten die zieke mensen laten doodgaan door zijn eigen ontdekking van het medicijn dat geneest bewust te onthouden.
Voor mij is dat een geniepige moordenaar en zelfs de naam 'mens' onwaardig.

duveltje382 27 februari 2021 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9615106)
Dat weet ik niet, ik ken geen mediageile, machtswellustige psychopaten die zieke mensen laten doodgaan door zijn eigen ontdekking van het medicijn dat geneest bewust te onthouden.

Je hebt gelijk ,maar ik durfde het zo niet zeggen ,oeps

patrickve 27 februari 2021 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9615106)

Zeg hela ! :lol: 't is niet omdat je een geniepige moordenaar bent, dat je de naam mens onwaardig zou zijn he !

Oma 28 februari 2021 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 9615121)
Je hebt gelijk ,maar ik durfde het zo niet zeggen ,oeps

Dat neem ik je helemaal niet kwalijk.
Tegenwoordig wordt je al permanent gebannen op het forum voor oude knaken als je de waarheid en zelfs feiten durft te posten, censuur alom.
Je moet dus al heel goed op je woorden letten want de vrije meningsuiting werd al sluipend en geniepig verboden.
Je mag al niet meer kritisch denken en dat zeggen want dan ben je een leugenaar als je geen link hebt om je gedacht te 'bewijzen', argumenten volstaan tegenwoordig al niet meer, je moet nu je mening en je gedácht al kunnen bewijzen.:roll:

Yog Sothoth 28 februari 2021 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9615714)
Dat neem ik je helemaal niet kwalijk.
Tegenwoordig wordt je al permanent gebannen op het forum voor oude knaken als je de waarheid en zelfs feiten durft te posten, censuur alom.
Je moet dus al heel goed op je woorden letten want de vrije meningsuiting werd al sluipend en geniepig verboden.
Je mag al niet meer kritisch denken en dat zeggen want dan ben je een leugenaar als je geen link hebt om je gedacht te 'bewijzen', argumenten volstaan tegenwoordig al niet meer, je moet nu je mening en je gedácht al kunnen bewijzen.:roll:

Nee toch, hoe komen ze daarbij, dat je hetgeen je uitbazuint moet kunnen bewijzen??? Zeker als je iemand een 'geniepige moordenaar die de naam mens onwaardig is' noemt, waarom zou je voor zo'n gortig beschuldiging BEWIJS moeten hebben? Holy shit, waar zijn we aan toegekomen, dat je niet meer zomaar iemand mag beschuldigen van dergelijke zaken??? En trouwens, je bent hier blijkbaar nog steeds niet verbannen, dus steek je geklaag over vrije meningsuiting en censuur maar in je foef!

Vlad 6 maart 2021 21:27

Dat hij in 2019 meer dan 10.000 euro van de pillendraaiers kreeg heeft hij niet zelf getweet. Daar is een ander achter gekomen.

van RTL via Pnws

Hij verkoopt zijn kennis wel goedkoop, aan de prijs van een leefloon, als je dat met de winstcijfers van de farma vergelijkt. Of heeft hij niets moeten verkopen. Nam hij gewoon deel aan een poppenkast met wat als doel ? Een uitwisseling van ideeën of kennis ? Van wie naar wie ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be