Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Man van Darya Safai mogelijks betrokken bij visafraude (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257972)

Vrijheideerst 4 maart 2021 10:03

Man van Darya Safai mogelijks betrokken bij visafraude

https://pnws.be/echtgenoot-van-darya...atsveiligheid/

Volgens De Morgen heeft Staatssecretaris Mahdi een melding ingediend bij het federaal parket over de echtgenoot van parlementslid Safai. Mahdi zou zich op zijn beurt baseren op een nota van VSSE. In die nota zou volgens De Morgen een waarschuwing staan dat de man ‘mogelijk visafraude’ zou plegen. De man ontkent.

Skobelev 4 maart 2021 10:31

Fraude is van alle tijden, en alle rassen....In een andere draad is die Darya nochtans een voorbeeld van integratie. Zou ze niet weten wat haar man uitspookt?

Xenophon 4 maart 2021 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9618832)
Fraude is van alle tijden, en alle rassen....In een andere draad is die Darya nochtans een voorbeeld van integratie. Zou ze niet weten wat haar man uitspookt?

Opletten, volgens de Belgische wetgeving bestaan rassen niet.

lamenielachen 4 maart 2021 10:36

Citaat:

Als het ook een Sahariaan is denk ik het niet, vriendelijk lachend zijn ze het gevaarlijkst.

lamenielachen 4 maart 2021 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9618835)

Die mag dan wel eens aangepast worden vandaag, de realiteit bewijst het tegendeel maar vroeger had men er minder last van.

Skobelev 4 maart 2021 10:42

Citaat:

Vertel dat aan een Deense dog, een Duitse herder of Afghaanse windhond maar eens.

TREBRON 4 maart 2021 11:07

Citaat:

Zou Mahdi daar een probleem mee hebben???????

Pandareus 4 maart 2021 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9618801)
https://pnws.be/echtgenoot-van-darya...atsveiligheid/

Volgens De Morgen heeft Staatssecretaris Mahdi een melding ingediend bij het federaal parket over de echtgenoot van parlementslid Safai. Mahdi zou zich op zijn beurt baseren op een nota van VSSE. In die nota zou volgens De Morgen een waarschuwing staan dat de man ‘mogelijk visafraude’ zou plegen. De man ontkent.

Mijn slecht karakter fluistert mij in dat er wellicht een causaal verband is met het 'uitkomen' van deze onkiese zaak met een N-VA link, en de gretigheid met dewelke N-VA schiet op het onfrisse O-VLD dossier van Kouakabi. :twisted:

lamenielachen 4 maart 2021 11:29

https://www.hln.be/binnenland/opnieu...n-va~a7cc3f77/

Zoals de sossen met geld, heeft de NVA zijn visa problemen, ze kunnen het niet laten.
Volgens de daders zelf moeten ze eerder heilig verklaard worden door de paus.
"Wij" weten wel beter maar nu nog bewijzen en zoeken naar een neutrale rechter.

lamenielachen 4 maart 2021 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9618897)
Mijn slecht karakter fluistert mij in dat er wellicht een causaal verband is met het 'uitkomen' van deze onkiese zaak met een N-VA link, en de gretigheid met dewelke N-VA schiet op het onfrisse O-VLD dossier van Kouakabi. :twisted:

Het is te hopen dat uw slecht karakter gelijk heeft en men eindelijk eens de politieke Omerta doorbreekt.

De Rode Willem 4 maart 2021 11:32

Citaat:

Ik vrees dat men daarvoor geen slecht karakter moet hebben.
Sihame El Kaouakibi blijft voor mij persoonlijk genekt door een politieke afrekening. Het was te mooi getimed zodat de nieuwe sjoemelpartij N-VA haar goorste Kucam schandaal kon verwerken terwijl de schijnwerpers om anderen gericht werden.
Maar wie speelt, moet de bal verwachten.
Ook dit "toch weer geen N-VA'er zeker" schandaal lijkt mij zeer goed getimed om een beetje druk van de O-VLD af te halen.

Het wordt smullen de volgende maanden. En niet vergeten Kucam rekt de miserie nog wat langer door in beroep te gaan.

Vrijheideerst 4 maart 2021 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9618922)
Ik vrees dat men daarvoor geen slecht karakter moet hebben.
Sihame El Kaouakibi blijft voor mij persoonlijk genekt door een politieke afrekening. Het was te mooi getimed zodat de nieuwe sjoemelpartij N-VA haar goorste Kucam schandaal kon verwerken terwijl de schijnwerpers om anderen gericht werden.
Maar wie speelt, moet de bal verwachten.
Ook dit "toch weer geen N-VA'er zeker" schandaal lijkt mij zeer goed getimed om een beetje druk van de O-VLD af te halen.

Het wordt smullen de volgende maanden. En niet vergeten Kucam rekt de miserie nog wat langer door in beroep te gaan.

Uiteraard is dit Open VLD's revenge. 8-)

Dadeemelee 4 maart 2021 11:54

Citaat:

Poets wederom poets. :lol:

De schoofzak 4 maart 2021 11:54

Laatste zin uit de link in de openingspost:

Citaat:

Wat zeker speelt is dat Iran volgens de Nederlandse veiligheidsdienst AIVD zeer actief is in België en Nederland. Een tegenstander zoals Saeed Bashirtash en zijn echtgenote zullen ze actief en op alle mogelijke manieren bestrijden, ook via de media.
Ze zullen zich niet kunnen of durven wagen aan een "Khashoggi-oplossing ", maar wat leugens verspreiden misschien wel?

Vrijheideerst 4 maart 2021 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9618956)
Laatste zin uit de link in de openingspost:

Ze zullen zich niet kunnen of durven wagen aan een "Khashoggi-oplossing ", maar wat leugens verspreiden misschien wel?

Het zijn geen leugens, vrees ik. :magniet:

De schoofzak 4 maart 2021 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9618958)
Het zijn geen leugens, vrees ik. :magniet:

's goed. Vrees maar verder.

De Rode Willem 4 maart 2021 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9618985)
's goed. Vrees maar verder.

Bij Kucam waren het ook eerst leugen.
Ik hoop inderdaad gerust verder.

Elio di Supo 4 maart 2021 12:07

Citaat:

Dan kun je ook geen klacht indienen wegens racisme.

N-VA 4 maart 2021 12:11

Citaat:

Het is niet omdat de Belgische wetgeving het bestaan van de zon ontkent dat dat ook zo is.

Vrijheideerst 4 maart 2021 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9618993)
Dan kun je ook geen klacht indienen wegens racisme.

:-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be