![]() |
Man van Darya Safai mogelijks betrokken bij visafraude
https://pnws.be/echtgenoot-van-darya...atsveiligheid/
Volgens De Morgen heeft Staatssecretaris Mahdi een melding ingediend bij het federaal parket over de echtgenoot van parlementslid Safai. Mahdi zou zich op zijn beurt baseren op een nota van VSSE. In die nota zou volgens De Morgen een waarschuwing staan dat de man ‘mogelijk visafraude’ zou plegen. De man ontkent. |
Fraude is van alle tijden, en alle rassen....In een andere draad is die Darya nochtans een voorbeeld van integratie. Zou ze niet weten wat haar man uitspookt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn slecht karakter fluistert mij in dat er wellicht een causaal verband is met het 'uitkomen' van deze onkiese zaak met een N-VA link, en de gretigheid met dewelke N-VA schiet op het onfrisse O-VLD dossier van Kouakabi. :twisted: |
https://www.hln.be/binnenland/opnieu...n-va~a7cc3f77/
Zoals de sossen met geld, heeft de NVA zijn visa problemen, ze kunnen het niet laten. Volgens de daders zelf moeten ze eerder heilig verklaard worden door de paus. "Wij" weten wel beter maar nu nog bewijzen en zoeken naar een neutrale rechter. |
Citaat:
|
Citaat:
Sihame El Kaouakibi blijft voor mij persoonlijk genekt door een politieke afrekening. Het was te mooi getimed zodat de nieuwe sjoemelpartij N-VA haar goorste Kucam schandaal kon verwerken terwijl de schijnwerpers om anderen gericht werden. Maar wie speelt, moet de bal verwachten. Ook dit "toch weer geen N-VA'er zeker" schandaal lijkt mij zeer goed getimed om een beetje druk van de O-VLD af te halen. Het wordt smullen de volgende maanden. En niet vergeten Kucam rekt de miserie nog wat langer door in beroep te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatste zin uit de link in de openingspost:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop inderdaad gerust verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be