![]() |
Mag een bezoeker naar de WC ?
Ik vraag me soms af als ik zulke dingen lees met wat die mensen eigenlijk nog bezig zijn ? Ik vind dat allemaal niet erg normaal meer.:?
Ofwel nodige je mensen uit en dan mogen die volgens mij toch naar de WC gaan ofwel nodig je gewoon niemand (meer) uit en daarmee basta. Het tweede lijkt me eigenlijk stilaan het simpelste te worden. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210306_94495989 |
1 Gast per toilet, de rest moet maar in de tuin zijn/haar/het gevoeg doen.
|
Citaat:
Ook wie in een rijhuis woont, mag dus mensen ontvangen en dat mag ook als ze daarvoor door het huis moeten." Ook naar het toilet gaan, kan. Bron: VRT NWS Mijn WC in de tuin was dus een investering voor niets. |
Citaat:
|
Citaat:
Want de laatste keer iedere keer tegen uw haag moeten gaan pissen was ook niet erg vriendelijk:lol: |
Het moet toch iets met de volksaard zijn dat mensen zich dat bij ons afvragen. Elders bestaan er ook van die regels en wordt dat soort absurdistische vragen niet gesteld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Imam Vandenbroecke zal ons eens tot in de puntjes verkondigen wat de virogoden hebben besloten dat we mogen en niet mogen.
|
Citaat:
|
Wie had 1,5 jaar geleden gedacht dat dit nu de kop zou zijn bij De Standaard:
"Buitenbubbel mag door huis passeren naar tuin of terras" :-) |
Citaat:
Het is dan toch niet abnormaal dat men vraagt of het nu wel mag ? Heeft de regering alleen aan zichzelf te danken. |
Citaat:
Ik denk niet zozeer dat genodigden zich de vraag stellen 'wat als ik naar het wc moet. Het is vooral een bepaalde media die dergelijk 'pis en kak' gehalte aanhaalt. Dat is kolder, waar velen mee lachen, en een gemakkelijk gespreksonderwerp . En daar leeft die media van. |
Citaat:
Het toont aan over welke absurde onderwerpen op minister niveau wordt gesproken: het gebruik van WC's. Kakafonie in de vaderlandse geschiedenis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be