Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Racisme in Brits koningshuis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258041)

daiwa 8 maart 2021 12:53

Racisme in Brits koningshuis

Benieuwd of onze de niet mijn regering daar op gaat reageren en het aandurven daar kritiek op te geven.

Citaat:

Meghan Markle vertelt over zelfmoordneigingen en ‘discussies’ over Archies huidskleur tijdens Oprah-interview;

https://www.hln.be/dossier-explosief...view~a5ae34af/

Rudy 8 maart 2021 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9622734)
Benieuwd of onze de niet mijn regering daar op gaat reageren en het aandurven daar kritiek op te geven.

Waarom zou onze regering daar kritiek op geven ?

daiwa 8 maart 2021 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9622764)
Waarom zou onze regering daar kritiek op geven ?

Omdat ze tegen racisme zijn.
Of mogen ze alleen kritiek hebben op Orban, Le Pen, Wilders maar niet op het Brits koningshuis?

DucDEnghien 8 maart 2021 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9622783)
Of mogen ze alleen kritiek hebben op Orban, Le Pen, Wilders maar niet op het Brits koningshuis?

Ik wist niet dat Orban, Le Pen, Wilders koningshuizen waren, en geen politici.

Skobelev 8 maart 2021 14:42

Wat is er mis met te vragen welke kleur jongen ze zou werpen? Bij een mix is dat toch altijd wat afwachten?

DucDEnghien 8 maart 2021 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9622815)
Wat is er mis met te vragen welke kleur jongen ze zou werpen? Bij een mix is dat toch altijd wat afwachten?

Niets. Er is ook niets mis mee om u daar geen kloten van aan te trekken.

Vette Pois(s)on 8 maart 2021 15:01

bling bling marginalen

Weyland 8 maart 2021 15:06

In Vlaamse boerenhuishoudens zou een dronken nonkel ook een misplaatste grap kunnen maken als "Er komt een kroeskoppeke onder de Strobbes bij! Binnenkort gene schmink meer nodig voor Baltazar of Zwarte Piet" waarop het koppel - in verlegenheid gebracht - verwacht wordt mee te lachen met de plezanterijen.

dalibor 8 maart 2021 15:09

Eigenlijk gaat dat nergens over en hebben die twee toch gelijk. Als je je niet op je gemak voelt bij je familie of schoonfamilie staat het je vrij die band losser te maken of zelfs door te knippen. Dat komt nog voor. Alleen komen koekendozenaanhangers daar vanalles tegen inbrengen dat er niet toe dat. Welke plicht zou het zijn die Harry ertoe moet brengen onder die stolp te blijven leven?

Weyland 8 maart 2021 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9622826)
Eigenlijk gaat dat nergens over en hebben die twee toch gelijk. Als je je niet op je gemak voelt bij je familie of schoonfamilie staat het je vrij die band losser te maken of zelfs door te knippen. Dat komt nog voor. Alleen komen koekendozenaanhangers daar vanalles tegen inbrengen dat er niet toe dat. Welke plicht zou het zijn die Harry ertoe moet brengen onder die stolp te blijven leven?

Het lijkt me vooral geen leven. Dat er een drama van gemaakt wordt is een typisch Brits fenomeen, meen ik. Daar wordt dit allemaal veel serieuzer genomen.

daiwa 8 maart 2021 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9622812)
Ik wist niet dat Orban, Le Pen, Wilders koningshuizen waren, en geen politici.

Welke rol speelt dat?

Zipper 8 maart 2021 15:30

Het meest beschamende is het klein fortuin aan belastinggeld dat de Openbare Omroep VRT betaald heeft voor de uitzendrechten, ipv die koekendoos-dramatiek over te laten aan commerciële omroepen.

Elio di Supo 8 maart 2021 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9622826)

Of dat mens nu een goede of slechte band heeft met haar schoonfamilie of zelfs haar bloedeigen familie zal mij worst wezen. Het is een drama queen en een aandachtshoer zoals we er helaas al zovelen kennen. Het zij zo.

Elio di Supo 8 maart 2021 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9622817)
Niets. Er is ook niets mis mee om u daar geen kloten van aan te trekken.

Behalve als je kind blank zou zijn met zwarte kloten. Dan is er stront aan de knikker.

Rudy 8 maart 2021 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9622783)

Die trekken zich daar niets van aan.

Henri1 8 maart 2021 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9622734)

Dat is niet het probleem van onze regering.

dalibor 8 maart 2021 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9622847)
Of dat mens nu een goede of slechte band heeft met haar schoonfamilie of zelfs haar bloedeigen familie zal mij worst wezen. Het is een drama queen en een aandachtshoer zoals we er helaas al zovelen kennen. Het zij zo.

Misschien. Maar het begint bij mensen die commentaar hebben op het feit dat die naar de VS zijn verhuisd. Wat is daar verkeerd aan?

1207 8 maart 2021 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9622903)
Misschien. Maar het begint bij mensen die commentaar hebben op het feit dat die naar de VS zijn verhuisd. Wat is daar verkeerd aan?

niets mis mee maar serieus blijven
je vlucht naar de Vs om vd paparazzi af te raken en dan loop je ginder naar oprah.
ze kunnen dus niet zonder de aandacht.

racisme? mja, vrij voorspelbaar dat ze die kaart zou trekken anno 21 (ook al gebruikt ze de term niet).

Elio di Supo 8 maart 2021 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9622903)

Voor mij niets en in het begin vond ik dat zelf eerzaam. Achteraf dan wel niet komen klagen over dingen zodat je niet meer recht hebt op security op kap vd belastingbetaler he Ga dan zelf maar een veiligheidsfirma inhuren. Niet van twee walletjes willen eten. Ik denk dat ze zulke dingen nog steeds niet helemaal goed beseft.

DucDEnghien 8 maart 2021 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9622849)
Behalve als je kind blank zou zijn met zwarte kloten. Dan is er stront aan de knikker.

Oprah betaalt daar 6 miljoen dollar voor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be