![]() |
Extreemrechts en Seks.
De natte droom blijkt het tradwife te zijn. Terug naar de eerste helft van de vorige eeuw dus.
https://www.demorgen.be/nieuws/seks-...room~bbe7559b/ Citaat:
![]() |
Ik vind dat dat tradwife goed op een moslima gelijkt :-)
Ik zou De Morgen nu niet echt als bron gebruiken om de fantasmen van 'rechtsen' terug in te vinden, maar misschien wel de steriotypes die linksen hebben van de fantasmen van rechtsen. Het zou nogal idioot zijn als vent van van een liberated feminist in uw bed te dromen, tenzij ge U voordoet als een transseksueel natuurlijk, want ge gaat natuurlijk nooit een liberated feminist mogen neuken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dadee, persoonlijk vraagje ... krijg jij van dat mens aan de linkerkant een stijve?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vrouw moet niet onderdrukt worden !!
Een vrouw misbruiken , door zowel links , centrum & rechts = FOUT !! |
![]() |
![]() |
Helga :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus geef mijn portie maar aan fikkie. :mrgreen: |
Citaat:
Interessant. |
Citaat:
|
Alles hangt er van af hoe je die extreem-rechtste definieert.
Ik vermoed dat er niet zoveel van dat slag zijn in Vlaanderen. Zelfs al jeunt De Morgen zich daar erg over. Iets anders zit het met onze allochtonen. En dat is nog proper geformuleerd. Maar dan weer geen probleem voor De Morgen. |
Dit is toch niet ernstig zeg...
K&K, heel duidelijk. |
In de jaren '70 organiseerde extreem rechts toch mee de "roze baletten" ? Da's wat anders dan die seut hierboven.
In die tijd waren sossen nog echte sossen en extreem rechts nog echt extreem rechts. Nu zijn't allemaal mietjes, klaar voor de omvolking. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be